Inlägg från: Callimillae |Visa alla inlägg
  • Callimillae

Träff i Umeå tråd nr 3

Hej tjejer! Får jag oxå vara med? :)

Gifter mig 20 augusti kl. 15:00 i Holmsunds kyrka - Callimillae

Alltså:

23 juli i Maragretakyrkan i Lycksele - Sallie
    6 augusti, Holmsundskyrka 15.00- aug2005
    20 augusti - Mörtsjöåsen 14:30 - Hetta
    20 augusti i Backens kyrka kl 15 - Wih
    20 augusti i Holmsundskyrka 15:00 - Callimillae
    27 augusti - Helena Elisabeth kyrka 15:00
    - Hipsterlillamy
    10 sept. i Osterrike. - Lenchen
    10 juni 2006 - Strömbäcks kyrka, - Moulin

Veckan efter midsommar jobbar jag till 12:00 på onsdagen, annars till efter 17:00. Vore kul att få träffa andra bröllopsplanerare irl. :)

• Callimillae

Hihi, Wih, vi gifter oss samma tid och samma dag ser jag. Ska vi gemensamt hålla tummarna tokhårt för fint väder? :)

Tycker det låter alldeles utmärkt att träffas den 29/6. När kan ni alla? Som sagt, när som helst efter 12 kan jag. :)

• Callimillae

13:00 i Trädgård i Norr? Visst har de café där också? Om det nu inte regnar förstås... kanske smartare att ta station så kan man välja att sitta ute i parken eller inne?

• Callimillae

Det låter betryggande hipsterlillamy, jag har ju inte heller varit på nån träff förr så det blir spännande, om vi får till det förstås. :)

• Callimillae

Kl 20 går bra för mig både onsdag och torsdag. Jobbar till 12 onsdag och 17 torsdag. :)

• Callimillae

Vad säger ni andra? :)

• Callimillae

Hahaha, jisses vad svårt d kan va ibland när d e många som ska kunna! :) För mig går d som sagt bra efter kl 17 både onsdag och torsdag, men helst skulle jag ju vilja hinna hem och duscha efter jobbet så att ni inte måste sitta miltals ifrån mig.. ;) Helgdagar borde också gå bra, vet inte riktigt hur d kommer se ut framöver.

• Callimillae

Hihihi. D e inte lätt detta... Men men. Boka ni. Kan jag så kommer jag gärna och om inte får ni ha jätte jätte trevligt! :)

• Callimillae

Tycker också att det vore jätte kul att få träffas! =)

• Callimillae

Kan inte nästa torsdag kl 15, men ni får ha så trevligt! :) Ni kan väl skriva här sen och dela med er lite av hur ni hade det?

Svar på tråden Träff i Umeå tråd nr 3