Träff i Umeå tråd nr 3
Är det några som vill ha en träff nästa onsdag också? :) På em nån gång kanske?
Är det några som vill ha en träff nästa onsdag också? :) På em nån gång kanske?
Glad midsommar allihopa! :)
Hoppas ni får trevligt tjejer! Och, som sagt, dela gärna med er av hur ni hade det här sen. =)
Lenchen - har du varit utomlands? :)
Aha, Lenchen, jag förstår! Det är inte kul att komma hit till detta hemska väder då förstår jag... Skulle dock bli bättre till helgen hörde jag, hoppas! :)
Hahaha, ne d vill jag lova. Men min syster badade för ett par veckor sen, i havet. Tror d var 12 grader varmt eller så. Hurrrrv!!
Hej tjejer! Hade ni trevligt idag? :) Önskar jag hade kunnat va med, men jobbade som sagt. Kom ni fram till nåt spännande som ni kan dela med er av? :)
Låter härligt! :) Hoppas jag kan vara med nästa gång!
Apselut! Det låter som en plan. Speciellt eftersom man oftast dricker öl på kvällstid så då kan nog jag oxå va me! ;)
Hahaha, Moulin, jag känner igen det där, hade själv samma känsla när jag provade klänningar oxå. Allt var så fint, även om det inte alls var som jag tänkt mig... Men jag lyckades bestämma mig till slut (fast jag provade några extra även efter jag bestämt mig, bara för att dra ut på prinsess-känslan lite till) ;)
Moulin - det blev en enkel variant. Med tunna axelband och kort kort kort släp, lite pärlbrodyr på livet och ivory färgad. Den första jag såg... :)
Vad får du för sort?
Hahaha, ja man är något fast här... måste in och kika med jämna mellanrum! ;)
Din typ av klänning låter jätte fin! Är det nåt i stil med Kik's varianter?
Moulin - vilken jätte vacker klänning! :) Jag har tyvärr ingen bild på min, ska hyra på Högtidskläder och vet inte ens vilket märke jag har... Hehe, stor koll som vanligt.... ;)
Bröllopsälskaren - håller tummarna för er, grattis! :)
Hetta - grattis till dig också! :) Vad är det för handledare du har?
Hetta - vad duktig du är! Vad ska du doktorera i? Jag skulle också gärna göra det, helst i psykologi då, men jag backar pga att man måste undervisa haha. ;)
Moulin - håller med dig. Men det hade varit kul att veta varifrån klänningen kom, då hade man kanske kunnat hitta en bild på internet och kika på den varje dag! :D
Hetta - då är du definitivt duktig! :) Är d kul det?
Å vad mysigt Lenchen! Lyx med två hippor till och med! :)
Hetta - hur länge har du kvar tills du är doktor då? :)
:) Ok, så kan det ju vara. Det är ju onekligen rätt smidigt att vara just doktorand om man vill skaffa barn. :)
Lenchen - det lät som ännu en mysig dag! Lyx att få två möhippor! :)