• l i s a

Otrohet??

Jodå det finns säkert en massa som tycker något. Det är bara det att du är inne och frågar på ett BRÖLLOPSFORUM! Skulle tro att det inte är så många här som är sugna att diskutera frågan. Men jag kan ha fel.

Jag känner inte igen mig och kan såklart inte svara på varför du känner som du gör. Det finns säkert en miljon möjligheter till varför.

Vad jag tycker? Jag tycker faktiskt du ska skärpa dej, berätta för din partner att du varit otrogen och sen får ni jobba er igenom det hela.

/Lisa som inte känner för att vara förstående idag.

• l i s a

ensamma mamman, jodå det har jag klurat ut själv - att jag kunde låta bli att svara alltså. Men jag skrev vad jag tyckte. Jag tycker man ska skärpa sig och prata med sin partner. Måste det verkligen lulligullas i alla svar?

• l i s a

Jag tror du missuppfattade mig Tine, jag söker inte "lullullhistorier" här. Det var precis tvärt om jag menade när jag skrev till ensamma mamman men det har vi klarat ut nu (tror jag ). Så det där om lulligull var inte alls riktat mot dig. Jag tycker det är bra med raka ärliga svar och tycker tvärt om att det ofta är lite väl snuttigt i sådana här trådar. Nå ja.

Det jag menade med det jag skrev först om att detta är ett bröllopsforum var bara att jag inte trodde det skulle hagla svar. Jag tror nämligen att folk just gör som ensamma mamma skriver att jag borde ha gjort: hållit tyst om man inte har positiva saker att skriva (så uppfattade jag hennes kommentar i alla fall). Trist tycker jag. Men du skulle säkert få fler svar på familjeliv.

Ang det egentliga ämnet: otrohet. Jo, jag tycker personligen helt klart du varit otrogen om du kysst en annan karl. Intima pussar/kyssar är otrohet för mig. Intima kramar och gos är över gränsen men inte direkt otrohet. Det är min definition och hade jag varit du hade jag pratat med min sambo. Men det är ju jag det.

Lycka till hur som helst.

Svar på tråden Otrohet??