Otrohet??
Tine
Min fysiska otrohetsgräns går vid kyssar. men det är min det, alla har vi olika definitioner. Men samtidigt tror jag att du skulle såra din sambo i onödan om du valde att berätta det här för honom. Dumt att han ska få lida för något som egentligen inte hände.
Att bli starkt attraherad av en annan man är nog ganska vanligt, men det är vad man väljer att göra med det som räknas. Tycker att det skulle vara omöjligt att gå igenom hela livet utan att känna den minsta dragning till någon annan förutom ens man.
Däremot är det nog det mest skrämmande, för vad gör man om man hamnar i den situationen? Det tål att tänkas på.
Att du är attraherad av den här mannen får du nog leva med, det lär gå över i sinom tid, och att du ångrar att du inte följde med honom är väl inte så konstigt. Du släppte taget om en levande fantasi som du aldrig mer kommer få chansen till (förhoppningsvis)
Funderar man vidare så kanske den gifta mannen hade visat sig vara helt oattraktiv morgonen därpå, och dessutom helt sunkig i sängen, kanske luktat illa?! urk - hade det då varit värt att riskera hela din familj för en sån?