• Linizzen

Naturdiet

Hejsan!
    Jag ska också börja med naturdiet imorgon.
    Så jag hänger gärna på. :) Vill gå ned 15kg. Vill gå ned dessa till augusti.
    Ska utomlands då. trevligt att det finns nån som också ska börja med naturdiet precis samma dag som jag. Vi måste peppa varann så mycket som det går. Hur mycket väger ni?? ha de fint än så länge!

• Linizzen

Kacci:
    Du kommer nog hinna gå ned en hel del till juli. :) Hur många påsar byter du ut då??
    Jag åt bara naturdiet igår. gick ganska bra, heheh. kram!

• Linizzen

Blåsan: Jovisst är det äckligt :) Fast den är i alla fall godare än nutrilett. Lycka till!

Kacci: Hur går det för dej??
    jag har gått ned 1 kg nu. Känns jätte härligt. :) Hoppas att du också fått resultat. kram!

• Linizzen

SB_Helena:
    Jag har också börjat med naturdiet idag. Försökte börja med det redan förra veckan, men det har inte gått så bra, haha. Men nu ska jag verkligen klara det. Jag blir också hungrig, det är lite jobbbigt första dagarna men det släpper sig snart. Jag brukar äta äpplen och försöker dricka en massa vatten då jag blir hungrig.
    Lycka till!

• Linizzen

SB_Helena:
    Det går faktiskt bra för mej. har gått ned 2kg nu. Känns jätte härligt. :)
    Din diet låter jätte bra. Jag funderar också på att göra så!
    Jag vill gå ned ca 15kg på 3månader. för i augusti åker jag utomlands.
    Hur går det för dej?? Har du gått ned nåt än?? Kramis!

• Linizzen

SB_Helena:
    Roligt att det känns som du har gått ned. Låter fint :) Idag har jag ätit pulver till frukost o lunch sedan har jag tränat och ätit mat efteråt. Det känns härligt när vågen rör sig. man blir peppad av det.
    Hoppas att vågen visar minus för dej på måndag. Lycka till nu i helgen!! Kram!

• Linizzen

SB_helena:

Nope klara det aldrig helgens festligheter :( Blev bjuden hem till min bror på valborg, hela familjen kom. Men på söndan tog jag nya tag :)
    Härligt att du har gått ned 3kilo. Jätte bra :) Hoppas på minus också till nästa måndag. Hur mycket väger du nu då?? Kram!

Svar på tråden Naturdiet