• Kacci

Naturdiet

Imorgon tänkte jag börja med Naturdiet, någon som hänger på?
    Jag tänkte byta ut de flesta måltider, beror lite på hur dagen ser ut, så jag kommer skifta.
    Någon som provat det med lyckat resultat?
    Vill gärna gå ner ca 5-10 kg...

Hör av er!! :)

• Svar på tråden Naturdiet
  • Jen78

Pulver å flytande mat är inget för mig tyvärr...
    Gick ner 5 kilo med Nutrilett för nåt år sen. Inga problem när jag åt det men idag får jag kväljningar bara jag känner doften. Vet inte varför men det verkar vara så för många, att det blir svårare för varje gång man påbörjar en "kur".
    Så mitt tips är, va trägen med en gång!
    Själv är jag med i viktklubben så vi kan väl banta ihop ändå!?!

Håller tummarna för dig! Lycka till!

• Kacci

Klart att vi kan! Jag har testat Nutrilett, men pallade inte många dagar... men nu tänkte jag prova Naturdiets färdigdrycker, då jag köpte hem en häromdagen och den var helt ok. Vi får väl se hur det går *s*.
    Tränar du också?
    Själv tränar jag 4-5 dagar i veckan, på Friskis så det är blandat, både styrka och kondition.

• Jen78

Oki, ja dom kan ju kanske smaka bättre. Vet att många gillar Cambridge, dom ska tydligen tom vara goda!

Jobbar konstiga tider med mycket kvällar å sånt så brukar motionera genom långa promenader på morgonen. Ska försöka börja träna sen när det lugnat ner sig på jobbet.
    Funderar på att införskaffa nån träningsdvd så man kan köra hemma framför tvn?!? Nån som har nåt tips på någon bra?
    Duktig du va med träningen, jag vill oxå!

• Linizzen

Hejsan!
    Jag ska också börja med naturdiet imorgon.
    Så jag hänger gärna på. :) Vill gå ned 15kg. Vill gå ned dessa till augusti.
    Ska utomlands då. trevligt att det finns nån som också ska börja med naturdiet precis samma dag som jag. Vi måste peppa varann så mycket som det går. Hur mycket väger ni?? ha de fint än så länge!

• Kacci

Jag vill gärna gå ner 5-10 kg innan vi ska iväg i Juli :)

• Gloriousgirl

Cambridge är väldigt gott i jämförelse med nutrilett och naturdiet! Det finns många fler smaker som inte smakar atrificiellt eller skumt...testa, för det är det enda man orkar med i längden tycker jag.

• Jen78

Gloriousgirl:
    Vilka smaker är bäst tycker du? Funderar på att köpa hem några påsar att använda till krissituationer.

• Linizzen

Kacci:
    Du kommer nog hinna gå ned en hel del till juli. :) Hur många påsar byter du ut då??
    Jag åt bara naturdiet igår. gick ganska bra, heheh. kram!

• Blåsan

istället för lunch så ska jag äta naturdiet...fast det är verkligen sååå äckligt..Men men...man måste nog intala sig att det går :)

Hoppas det går bra för er andra..

• Linizzen

Blåsan: Jovisst är det äckligt :) Fast den är i alla fall godare än nutrilett. Lycka till!

Kacci: Hur går det för dej??
    jag har gått ned 1 kg nu. Känns jätte härligt. :) Hoppas att du också fått resultat. kram!

Svar på tråden Naturdiet