• Kacci

Naturdiet

Imorgon tänkte jag börja med Naturdiet, någon som hänger på?
    Jag tänkte byta ut de flesta måltider, beror lite på hur dagen ser ut, så jag kommer skifta.
    Någon som provat det med lyckat resultat?
    Vill gärna gå ner ca 5-10 kg...

Hör av er!! :)

• Svar på tråden Naturdiet
  • Gloriousgirl

Jen78: Förlåt att det dröjt med svaret! Jag tycker bäst om mintchoklad-smaken och banan och choklad...men alla smaker är helt okej, vissa tröttnar man bara snabbare på. Men köp hem alla smaker, alternativt fixa gratisprover från cambridge så får du testa. Jag lovar, om de inte hade varit goda, då hade jag ALDRIG klarat av att bara äta cambridge i snart 3 månader...;)

• MimmiMus

Hej på er!

Jag har gått ner 13 kg på ren kur med cambridge på 6 veckor för ett år sedan. Efter det har jag gått upp 2 kg menhållt mig där i över ett år. Nu har jag börjat igen och skall ta de sista 10 kg. Jag är inne på min 6 dag på ren kur idag.

Hungerkänsloran har släppt, jag fryser mindre än för några dagar sedan och tuggbegäret är som bortblåst.

Naturdiets färdigblandade chokladmåltiddryck är jättegod men tyvärr ger den inte alls samma mättnadskänsla som Cambridgeshakarna. Jag håller mig därför strikt till vatten och Cambridge nu för jag kan avslöja att jag är en katastrofal människa om jag är hungrig. Arg, grinig, sur, kort stubin och fullkomligt ofokuserad.

Cambridge har blivit min allra bästa vän och snart är jag modellsmal.

Alla kan gå ner i vikt men man måste sätta upp mål och inse sina egna förutsättningar. Tyvärr vaknar ingen upp en morgon, helt utan ansträngning, och ser ut som Viktoria Silvstedt.

Kram på er alla!

• SB_Helena

Hej!
    Jag har idag börjat med naturdiet. Har druckit Cambridge tidigare och jag kan hålla med att de är goda, men tyvärr för dyra för min smak. Ett litet tips är att ha is och krossa med en mixer så blir det som milkshake, mumsigt:). Hoppas man klarar det här nu, sommaren närmar sig och jag har 3 månader på mig att gå ner 16kg. Någon som har tips på hur man klarar sig länge på pulver och shaker?? Lycka till ni andra!!

• Jen78

Ska ta å införskaffa några påsar i veckan å köra ett litet smaktest då...
    Mintchoklad verkar väldigt poppis iallafall!
    Kämpa på!

• SB_Helena

Första dagen med Naturdiet gick så där. Magen började morra efter bara 2 timmar så då var jag tvungen att äta något och det blev fruktsallad för min del. Någon som har några tips på hur ni står er och hur man slipper hungerkänslorna?

• Linizzen

SB_Helena:
    Jag har också börjat med naturdiet idag. Försökte börja med det redan förra veckan, men det har inte gått så bra, haha. Men nu ska jag verkligen klara det. Jag blir också hungrig, det är lite jobbbigt första dagarna men det släpper sig snart. Jag brukar äta äpplen och försöker dricka en massa vatten då jag blir hungrig.
    Lycka till!

• Misi

Hej på er,

Jag vill inte avskräcka nån men jag började för så där 5 veckor sedan med att byta ut 2-3 måltider mot Noka, också pulver och åt som vanligt middag fast utan fet eller såser. Jag äter ingen godis, chips eller kakor. Jag gick ner 1 kg första veckan sedan ingenting. Har även promenerat 3-4 gånger i veckan. Till middag har jag tagit Redumax som "ska " vara bra.Nix. Jag hänger gärna på nåt som verkligen funkar, nån som vet?

• SB_Helena

Linizzen
    Hur går det för dig? Min kropp känns så tom på något sätt, känner du samma sak. Hur ser din situation ut, hur mycket ska du gå ner under vilket tid?

Det är kämpigt att klara sig på bara pulver. Därför har jag gjort min egen diet. De dagar jag tränar så äter jag vanlig mat efter träningen. Fast naturligvis då ett mål med lågt gi, ingen potatis, ris eller pasta. Det bästa med det här är att jag nu har tränat varje dag. För då vet jag innerst inne att jag får äta ett mål när jag kommer hem. Det är en jätte bra motivationsfaktor.

• Johanna

Hej!
    Tänkte oxå börja köra med naturdiet.
    Kan man äta en bars till frukost och en normal lunch med lågt gi. Sen en el två bars på kvällen?

• Linizzen

SB_Helena:
    Det går faktiskt bra för mej. har gått ned 2kg nu. Känns jätte härligt. :)
    Din diet låter jätte bra. Jag funderar också på att göra så!
    Jag vill gå ned ca 15kg på 3månader. för i augusti åker jag utomlands.
    Hur går det för dej?? Har du gått ned nåt än?? Kramis!

Svar på tråden Naturdiet