Hipp å hej! 5 (FEM!)ynkliga små dagar kvar, mina vänner!
I lördags blev min blivande svensexad av sina vänner! Han fyllde ju år i fredags, så jag hade ordnat så att släkten kom för att fira honom vid 12-snåret. Alla var insatta med att det skulle ske kidnappning vid 14.30, men alla blev ändå helchockade när det dundrade till och tre killar i full insats-mundering kom inrusande med höjdda vapen! Dom hade ordnat så att de ringde ca 5 min innan, så att vi kunde skyffla undan vår snart 2-åriga dotter in på sitt rum med plastsvärmor, så att lillskrutt slapp bli traumatiserad för livet...
Iaf, höjda vapen, och min blivande blev nedbrottad på vardagsrumsgolvet och påsatt handklovar och ögonbindel, sen blev han inkastad i en minibuss, och wrooom så var dom borta! Därefter blev han uppklädd i tigermönstrade tights, avklippt "plåtlars"-tshirt, sönderklippta gummistövlar och 70-talsskjorta, och sen var det bowling. Alla fick ta en whiskeyslurk när dom slog en strike, kan ju nämna att min blivande är duktig på bowling, så han var ganska i gasen när dom körde iväg mot borlänge, där det var marknad... Han fick där spela ihop pengar på en fruktansvärt ostämd flöjt, och auktionera ut fem utländska porrtidningar. För pengarna gjordes en ansiktsmålning (ena halva sårig, andra halvan lik) och sen bar det av till falun igen, där det vankades tacobuffé och efter det var det krogen. Det var en mycket överförfriskad, och supernöjd blivande jag fick släppa in vid halvtretiden på natten, med sig hade han två lumparpolare som rest hit enbart för detta, dom hade jag bäddat till i vardagsrummet. STANKEN av tre bakfulla och svettiga karlar var genomträngande när jag vaknade av en morgonpigg liten dotter igår...
Idag skall vi in till borlänge efter lunch, för jag måste tydligen prova klänningen innan vi hämtar ut den. Fattar inte riktigt varför, vi var ju in för 3 veckor sedan, och då gjorde hon ju alla ändringar...? Jaja, nu är det så iaf...
Hur var helgen? Har utvecklat bridezilla-tendenser ännu?