Inlägg från: mrs tate to be |Visa alla inlägg
  • mrs tate to be

Valborgsbröllop 2005

Äntligen har jag hittat på Er alla igen....nu är min blivande här från Usa och det känns kanon. Barnen och han umgås som om han aldrig varit ifrån dem och det känns otroligt skönt
    Idag var vi och gjorde klart det sista förberedande med hotellet och nu vill jag vara gifta mig...men snart snart...imorgon ska hela brudföljet och vi öva i kyrkan med våra präster och få ordning på hela alltet som kommer att vara på två språk...sköt om ER från en solbrunsprutad Eva

• mrs tate to be

NU är vi äntligen framme....det ÄR vår dag IDAG!!!!
    Jag är redan uppe...kl. 6:27 för jag kunde inte ligga längre i sängen...där vi trängdes med 2 barn som inte kan ligga still....min M2B kom också upp nu....
    Ja..idag är det min=vår bröllopsdag...kan inte riktigt fatta det men nu är vi här!
    Fjärilarna i magen har gått och vuxit till dinosariestorlek och ja....gjorde precis massor av kaffe i hopp om att det ska lugna lite nerver...yeah right...kaffe är ju verkligen lugnande....blir väl ännu mer hyper fast å andra sidan så kan man nog inte bli mer än vad jag redan är....hihi...
    Är någon av Er andra uppe än???
    Lycka till alla andra och jag ska tänka på Er så kanske vi kan höras i början av veckan....Kram från ett Norrtälje i 25-30 gradig värme och strålande sol...för det är vad jag har beställt....LOVE EVA

• mrs tate to be

Hejsan Martine!
    Nu har jag dykt upp.....jag har massor att berätta om Havsbaden som festarrangör och som festlokal...men en sak ska du veta.....du kommer inte ångra ditt val!!!
    maila mig ditt nummer så kan jag ringa dig någon gång i nästa vecka..jobbar resten av denna + hela helgen....
    evaandmiranda@hotmail.com
    Må så gott och jag ser fram emot att tipsa dig om allt du behöver veta....Lyckliga du/ni som har allt det roliga framför ER, detta är helt klart det bästa jag gjort i mitt liv!!!
    Kram Eva Tate i Norrtälje

Svar på tråden Valborgsbröllop 2005