Inlägg från: Mich@el |Visa alla inlägg
  • Mich@el

Valborgsbröllop 2005

Mulet på bröllopsdagen behöver inte vara av ondo. Det blir _mycket_ bättre fotografier när det inte är skarpt solljus.

Regn är däremot inte så kul, men det är för tidigt att säga om det blir mycket eller lite regn. Ett lågtryck kommer att passera norrut natten till fredagen, så sydligaste och nordligaste sverige ser ut att klara sig bäst, med mellansverige i farozonen för regn under lördagen... Vi får hålla tummarna för att det inte kommer så mycket!

Betyder det inte tur att få lite regnstänk på sig efter vigseln? Eller är det bara ett påhitt för att trösta dom som drabbas?

Mich@el - ValborgsbrudGUM

• Mich@el

WhiteBride: Ja, jag gifter mig nu på lördag!

Väderprognosen har ändrats flera gånger bara idag, så jag skulle ta det lugnt med känsloutbrotten. Vädret är det vi kan påverka minst, och jag tänker inte låta dåligt väder förstöra min bröllopsdag.

Vi har också en backupplan om vädret skulle bli dåligt, men roligast är såklart att fotografera utomhus.

• Mich@el

Mich@el är uppe. Bruden är "levererad" till frisören och jag har en stund för mig själv. Känns som lugnet före stormen. Idag gäller det!

Lycka!

Svar på tråden Valborgsbröllop 2005