Hela livet med sin första/enda partner?
Jag och min M2B träffades när vi var 14 resp 16 år gammla. Han är min första och enda "rikiga" pojkvän... Vi har nu varit tillsammans i 11 år och i september gifter vi oss :)
Jag har fått höra att det är dumt att bara ha varit med en enda person, att jag inte har ngt att jämföra med...osv men jag älskar ju honom - jag kan ju inte göra slut på ett bra förhållande bara för att han är min första...
Vi har trots att vi blev tillsammans så tidigt båda gjort vad vi velat (vilket jag tror är mkt viktigt) tex pluggat på högskola, rest runt i världen etc. En del av detta har vi gjort tillsammans men det har också inneburit att vi bott på olika håll i världen vissa stunder, men det har fungerat bra och stärkt oss som personer och vår relation till varandra.
Håller med tidigare inlägg om att man kan ju faktiskt "växa ifrån varandra" eller så, när somm hellst oavsett om man blev tillsammans när man var 14 eller när man var 34 ...
Jag ser det som att jag hade turen att hitta "den rätte" på en gång, och är jätte lycklig över att få leva så många år av mitt liv som möjligt med min älskling!
Man ska följa sitt hjärta!