Inlägg från: ängsklocka |Visa alla inlägg
  • ängsklocka

Brudar i Dalarna / 2:an :-)

Jag får väl skriva i den här tråden oxå, har tydligen blivit 2 nya "dalatrådar"

FiaLisa:
    När ska ni gifta er?

• ängsklocka

FiaLisa:
    Ja visst är det så, tycker att det bara e bra att vi dalabrudar får synas mer

Ojdå...måset ha varit trött igår när jag skrev till dig, det står ju klart och tydligt att det blir-07 snacka om virrig

Vilket minne du har Jag är från Vikmanshyttan lite utanför Hedemora. Vi har inte riktigt bestemt oss för var vi ska gifta oss. Har lite funderingar på Dala-Husby kyrka..Har faktiskt ringt dit idag och pratat lite med dom

Var kom du ifrån??
    Nu får jag skämmas lite som inte kommer ihåg

• ängsklocka

För oss är det 394 dagar kvar...

• ängsklocka

Tovan:
    Bor oxå i Hedemora eller rättare sagt vikmasnhyttan. Vi ska inte gifta oss förrän nästa år.
    Just nu lutar det åt Dala-Husby kyrka men det är inte bestämt.
    Oj, trodde aldrig att dom skulle vara så billiga på catering
    Vi ha de tänkt beställa sk sellnäsplanka av st skedvi catering med fick ryktesvägen höra att hon slutat Så då låter det intressant med dala-husby hotell .

Jag ska göra hår och smink på Salong Kasteja. Har gått där i flera år och tycker dom är suveräna. Åkte dit o klippte mig fast jag bodde 7 mil härifrån ett tag.. Vad får du betala på hårstället sminkar dom oxå?

Apropå kyrka så har vi inte varit och kollt i stjärnsund, vi kommer ha många gäster från borlänge och mockfjärd..o dom dkulle väl irra bort sig innan dom kom dit

• ängsklocka

puffar lite... ifall att nån kan hjälpa godissusan

Svar på tråden Brudar i Dalarna / 2:an :-)