Brudar i Dalarna / 2:an :-)
FiaLisa, vi vet inte än vad vi ska betala för logen, det beror på om vi får den hela helgen eller om Stampen ska ha den fredag kväll för sin invigning. Om man har den hela helgen som är kontraktet egentligen kostar det 2400 plus moms tror jag. Maten har vi i sista sekunden ändrat oss om och ska ta från Hotellet i säter, har fått så många positiva kommentarer om deras mat och hon gav ett så förmånligt pris. Sedan var det inga som helst problem att det inte finns kök i ladan så det vägde över lite det med. Det va ett tag sen vi bokade ladan och maten och jag har andra siffror (resan) friskt i hjärnan men vi kommer betala ca 300 per kuvert (3 rätters inkl porslin) Solvarbo skinka med melon kompott och tomatpesto, fläskfile m timjanssky, potatisgratäng och ungsrostade grönsaker och så wokad frukt med chili honung o vaniljglass tror jag vi bestämde oss för.
6/8 är det vi slår till. Vi har nog det mesta bokat och klart, har skickat inbjudningarna och fått en del svar redan. Det som oroar mig mest är det där med festprogram och vigsel program....Svårt när jag inte kan prata med präst och kantor direkt (gör det via en kompis som jobbar som deltids kantor). Känns faktiskt som jag har det mesta under kontroll....men endera dan kommer jag väl på nåt som jag inte tänkt på tidigare!
Vad kul att ni bestämt er för att det ska bli av iaf! Nu är det bara att du samlar på dig all info du kan..fråga på om du funderar över något mer.