Har ni varit i samma sits?
Har alla ni här haft killar som när ni träffade dom velat gifta sig?
Jag är själv sambo med en man som ända sedan vi träffades har gjort klart för mig att han tycker att bröllop inte är nödvändiga för man kan leva tillsammans hela livet ändå. Det handlar alltså om att han varken vill förlova sig eller gifta sig, han säger att han älskar mig ändå och att han vill leva hela livet med mig utan dessa seder....
Kan väl tillägga att han är en sådan kille som inte vill göra som alla andra, vill inte bli en "svensson".
Jag däremot har insett att jag verkligen vill gifta mig, inget stort spektakel, men ändå, jag vill förlova mig och gifta mig någon gång i framtiden och givetvis med denna man.
Detta är ju två saker som man inte kan kompromissa, ska jag gifta mig med mig själv som Regina Lund eller? Det är ju svårt i dessa fall att mötas på halva vägen....
Har någon av er varit i samma sits och hur lyckades ni få mannen i ert liv att inse att ett bröllop inte är onödigt? Tips, råd tas tacksamt emot!
Kan tillägga att min kommande affärsidé faktiskt är att bli bröllopskoordinator. Kram på er!