Vart OSA datum gar ocksa ut den 1 maj. Alla har redan svarat istort sett, vi har nog 10 pers som inte har svarat annu, men det ar ok. De gasterna har forklarat att de ska gora allt for att fa ledigt fran jobb och hitta en biljett hem (de bor alla utomlands). Just nu ar vi annars lite over 130 pers.
Igar sa kom min underkjol som jag hade bestallt pa internet. Den blev jatte bra! Provade med min brudklanning utanpa och det blev som jag tankt mig, kanske lite storre men annars blev den bra.
Nu sa ska de stora projekten borja med festprogramm, och aven att sy fardigt tarnornas klanningar. Jag pratade med min bror i veckan och han fick mig att inse att jag bara har 1 manad exakt pa mig att sy fardig dom. Vi ska namligen aka hem till Sverige den 10 juni, och nu pa sondag ska jag pa en affarsresa och kommer inte att komma hem frans den 9 maj. Han stressade mig rejalt da, borjade faktiskt att sy den ena direkt nar han sa det...haha... NU har jag bara 2,5 kvar att gora, och min egen sloja, sen ska val allt syende vara fardig iaf...
Hur gar det med era planeringar? Har ni gjort det mesta? Vad har ni kvar?