• MimmiMus

Panik - Cambridge

Jag vet inte hur jag ska tackla min ångest just nu.

Jag har vart och givit blod idag och precis när jag skulle stiga ur blodbussen skyndar sig sjuksköterskan fram till mig och gav mig en karta med järntabletter.

Dilemmat är att jag är en hängiven cambridgera och superduper noga med att bara äta pulvret och dricka vatten.

Jag är såååååååååå rädd att dessa järnpiller skall störa min ketos. Går på ren kur just nu och det går så bra. Funderar på att sita i att ta dem. Jag mår tipptopp just nu.

Någon som kan lägga i sitt veto?

Tacksam!!!!

• Svar på tråden Panik - Cambridge
  • MimmiMus

Hej, och tack för alla tips och råd!

Jag tog mitt förnuft till fånga och äter järntabletterna. Jag märker inte av att detta skulle påverka min kur på något sett så jag är jätteglad.

Va tråkigt att du gick upp igen!!! Jag gick ner 13 kg på 6 veckor för ett år sedan och jag har inte gått upp dessa. Nu skall jag ta de sista 13 kg. Satt mitt mål till den 3 juni. Då har jag gått ner 26 kg sammalagt.

Kämpa på tjejer!

Mimmi

• MimmiMus

Jag tränar ingenting alls om jag ska vara ärlig. Magen blir platt och fin i alla fall. I och för sig blir det vldigt mycket promenerande för mig. Jag bor mitt inne i Stockholm vilket gör att man går. Åker inte buss eller t-bana. Av naturliga skäl. JAG LOVAR ATT DU FIXAR DETTA! Skriv om du behöver råd och peppning!

/mimmi

Svar på tråden Panik - Cambridge