zoloft..... ?
hej loovely !
För ett år sedan ungefär bröt jag ihop. Tro mig, det behöver inte vara värsta saken, för att man ska må dåligt.
Utan tänk er en kanna full med vatten... när man tillsätter extra vatten så rinner det utför.. o det va exakt d som hände mig! Ja orkade bara inte mer... o d va väldigt konstigt i andras ögon, eftersom jag alltid sågs som en tjej som hade d "perfekta livet"
Jag stängde mig själv från världen. Jag bröt kontakten med alla därför jag inte vill visa mig den bilden utav mig själv inför andra eftersom det kunde förstöra den bilden de redan skapat utav mig. (låter dumt i efterhand) Jag har alltid varit typen som hjälpt andra, o kunde inte "ta emot hjälp".
Hur som helst, jag trodde aldrig att jag skulle kunna få ett normalt liv igen. Men jag gav inte upp... Jag fick också zoloft som du.. det evkrar som om alla får det. Verkligen knäppt... jag åt det i kanske 3-3 mån.. sen en dag bestämde jag mig bara för att sluta.
Istället reste jag bort, många kanske uppfattar det som att "fly" men nej, det blev som en semester för mig...en paus från allting för att finna mig själv...
jag har alltid varit en sökare.. o nu i efterhand tycker man kanske att d va skitsaker man oroade si förr.. men hur som helst så kan ja verkligeen rekomendera att resa...det kan va väldigt olika vart man ska.. vissa föredrar ett lugnt ställe..medans anra kanske vill bara va i ett annat miljö "motsats miljö"..