• mullig

Cambridge

jag skulle vilja tappa 17kilo innom 2manader, kan man klara det med cambridge kuren? eller siktat jag allderles för lagt. orkar man träna om man är pa ren kur? eller ska man bara ta lugna promenader? finns det bara 15pack? hur mycket har ni minskat i vikt med cambridge?

• Svar på tråden Cambridge
  • mullig

tack för peppningen...det uppmuntrar verkligen jätte mycket
    ! jag skulle vilja ta mig ner till 54-55kg..snarast möjligt!

• mullig

va!!! mend da startade hon pa en ganska hög vikt va? det är ju lättare da!

• mullig

o... menn du har nog en mer sund tidsperopd du get dig själv! (9:e maj e min födelsedag!) jag ska börja pa onsdag hoppas jag (när jag far mina drinkar!

• mullig

jag bor faktist inte i sverige - da finns det inte 21! bara 5pack och da har jag köpt 3av dom. men som sakgt har jag ju bara sa att det räcker i 15dagar..vad ska jag göra efter??!! för att fortfarande minska i vikt!

• mullig

jag vill oxa minska 8kg i manaden...nej det r ju just det, jag kan inte köpa mer!ska man fortsätta med South Beach dieten efter? det är ju lowcarb diet oxa!?

• mullig

ok...sa du tycker att jag bara kastar bort tiden da? det är nämligen sa att jag inte bor i sveige och har inte möjlighet till det..

• mullig

ok om det är nagon ton som är otrevlig är det din!! jag ville bara fa lite peppning för det lilla jag hade och fragade om vissa saker vad möjliga och vad fick jag tillbaka!- "köp mer" när jag sagt att jag inte har möjlighet till det och sen "2veckor är inte tillräckligt, det är ett slöseri med tid"..försök inte spela oskyldig...

• mullig

GloriousGirl jga tycker att du inte ska skriva mer i denna traden för hit va det meningen att människor med positiv attityd kommer..

• mullig

tack mimmi, problemet är att jag är utbytesstudent och de vägrar att ge mig mer är 2veckor med cambridge och jag är ju här under deras regler..men cambridge själva rekomenderar ju inte mer är 3veckor, är 2 verkligen för lite da?

• mullig

jo jag är i tyskland nu, tack (igen) mimminus, jga har varit inne pa den iden oxa och det later riktigt bra tycker jag fasst jag va mer inne pa SouthBeach som verkar lite lättare att följa. Lilla My, hur mycket gick du ner totalt under din tid?

• mullig

det är jätte skumt! imorse vaknade jag kl4 och var absolut klarvaken! jag kunde inte somna om.....gick upp och började titta pa TV, men sen vid 8var jag trött igen. är det ngn anna som har sömn svarigheter med diet?

• mullig

Tjena tjejer, idag är det precis en vecka pa cambridge..fasst jag känner mig sa oerhört tjock..fattar inte att jag lät mig bli sa fet!!Men det är väll bara att fortsätta, kan bara fortsätta i en veck iofs vilket känns jobbigt för jag vill ju minska MER snabbt, vill kunna känna mig halvsnygg i bikini iallafall....aja jag har 7veckor tills det gäller...

• mullig

tjena allihop, vad mycket ni har skrivit under den minimala tid jag har varit borta..idag känns det bättre än sist och det känns som om ja kan se bra ut om 7veckor om jag bara kämpar pa...ska väga mig för första gangen nästa vecka...hoppas att jag ligger vid 60 then...

• mullig

Jag maste medge att jag kanske tränar för mycket nu när jag är under ren kur, jag promenerar 55min varge morgon innan första drycken, sedan tränar jag 1h och 20min varje kväll oxa, jag hár inte vägt mig en enda gang inte enns innan jag börjde, men jag märker tydliga förändringar i ansiktet och hela kroppen redan efter 12dagar med kuren..jag rekomenderar den starkt..

• mullig

Tjena, tycker det börjar bli lite lite meddelanden i denna traden. vart har alla tagit vägen? Nu har jag bara 3dagar kvar pa ren kur, jag kommer att sakna dena tiden...det gick sa orehört lätt, behövde inte bry sig om fetthalt eller portionsstorlekar och oron av att äta för mycket...men det blir en veckas kombinerad kur framöver...hoppas att jga inte ökar för mycket..south beach nästa..

• mullig

Va minskar man i vikt SNABBARE av att dela upp dem? anna, dricker du tillräckligt, det e det som hjälper, 2-3lite om dagen ska du pressa i dig..jag är själv vääääldigt dalig pa att dricka vattnet, blir liksom aldrig av. Nu har jag bara 2dagar kva pa ren kur...vill inte sluta men maste. har slut pa pengarna...

• mullig

vad har hon ätit pa helgerna? jag vet inte riktigt vad jag ska äta. idag har jag ätit:
    Kycklingfile
    1ägg och 8svampar
    150g tonfisk

är det kohlhydrater i detta, jag va säker pa att det inte va det...finns det not annat ni kan rekomendera?

• mullig

äntligen sol har solat hela dagen och har fatt en fin bränna! äntligen! Har äntligen fatt lite cambridge pasat till...nu är det kombinerad kur som gäller...

• mullig

(mandarin)Va? har jag fragat not?...somewhat confused....

Svar på tråden Cambridge