• mullig

Cambridge

jag skulle vilja tappa 17kilo innom 2manader, kan man klara det med cambridge kuren? eller siktat jag allderles för lagt. orkar man träna om man är pa ren kur? eller ska man bara ta lugna promenader? finns det bara 15pack? hur mycket har ni minskat i vikt med cambridge?

• Svar på tråden Cambridge
  • MimmiMus

17 kg är absolut inga problem! Jag har gått på ren kur, utan att träna, endast lugna promenader och jga har tappat 5 kg på snart 2 veckor. Förra året gick jag ned 13 kg på 6 veckor. Dessa har jag inte gått uipp men jag vill komma ner till 57 kg nu.

Du fixar detta!

Mimmi

• mullig

tack för peppningen...det uppmuntrar verkligen jätte mycket
    ! jag skulle vilja ta mig ner till 54-55kg..snarast möjligt!

• Eminea

Min bästa kompis har gått ner sammanlagt 45 kg, hon är jättesmal och hon gick ner sina första 15!! kg på 13 dagar med ren Cambridge. Ska nog testa jag med :)

• mullig

va!!! mend da startade hon pa en ganska hög vikt va? det är ju lättare da!

• Vanezza

Hej "mullig"!
    Låter som att vi har precis samma mål du och jag. Väger för tillfället ca 72kg och vill gå ner till ca 55kg. Jag börjar med cambridge-kuren på måndag den 9:e maj. Jag hoppas att vara klar till början av augusti i alla fall. Lycka til och hoppas att vi båda når våra mål under sommaren!

• mullig

o... menn du har nog en mer sund tidsperopd du get dig själv! (9:e maj e min födelsedag!) jag ska börja pa onsdag hoppas jag (när jag far mina drinkar!

• Gloriousgirl

Det finns inga 15-pack, det finns bara 21-pack.

Och ja, du kan gå ner 17kg på 2 månader om du sköter dig ordentligt med att bara äta ren kur och dricka massa vatten så ser inte jag några dilemman...iofs beror allt ju på hur mkt du har att gå ner. Är det inte så att du är särskilt tjock kanske det tar längre tid än 2 månader.

Jag gick ner 20kg på 2 månader, men då var jag kraftigt överviktig.

• mullig

jag bor faktist inte i sverige - da finns det inte 21! bara 5pack och da har jag köpt 3av dom. men som sakgt har jag ju bara sa att det räcker i 15dagar..vad ska jag göra efter??!! för att fortfarande minska i vikt!

• Gloriousgirl

Kan du inte köpa mer då?

• Fannie

Funderar också på att börja med Cambridge.
    Hur mycket kostar det?
    Jag har tänkt att äta det till frukost och middag iblabnd, men vissa dagar vanlig middag. Kan jag med detta gå ner 8 kg på en månad ungefär?

Svar på tråden Cambridge