• mullig

Cambridge

jag skulle vilja tappa 17kilo innom 2manader, kan man klara det med cambridge kuren? eller siktat jag allderles för lagt. orkar man träna om man är pa ren kur? eller ska man bara ta lugna promenader? finns det bara 15pack? hur mycket har ni minskat i vikt med cambridge?

• Svar på tråden Cambridge
  • *Vårblomma*

Hejsan!

Någon mer som upplever att digitalvågar väger olika?
    Den hos min konsult väger nästan tre kg för mycket än den hos mig...
    Blir ju helt förtvivlad då jag inte kan glädjas åt min viktnedgång för jag vet ju inte vad jag väger egentligen?!

Hos min konsult 99,6kg
    Hemma hos mig 96,3kg
    Samma kläder, samma innehåll i magen.

Någon..?

• anna74

ja det är ett elende med okalibrerade vågar! Jag tycker att du ska välja någon av vågarna och sedan bara titta på vad den visar. Då ser du ju om du går ner i vikt i förhålande till vad du vägde på samma våg förra gången. Lycka till och tappa nu inte sugen!

• mullig

tjena allihop, vad mycket ni har skrivit under den minimala tid jag har varit borta..idag känns det bättre än sist och det känns som om ja kan se bra ut om 7veckor om jag bara kämpar pa...ska väga mig för första gangen nästa vecka...hoppas att jag ligger vid 60 then...

• *Vårblomma*

Hej på er!
    Hur går det för alla kämpande tjejer?

Femte dagen var klart jobbigast för mig, nu dag sex känns det som att det har vänt!
    Köpte stickor för att mäta ketosen i kroppen på Apoteket, det hade kommit i gång litegrann, men jag får väl kanske ge det någon dag till för att det ska dra igång ordentligt.

Ska in hos konsulenten och väga mig på onsdag - spännande...

Hoppas ni får ha det skönt i solen!

P.s drack jordgubbs-shaken i morse med krossad is - MUMS!!!

• SB_Helena

Hej!

Skulle vilja höra med era alla som kör på Cambridge om det ger något resultat? Jag har själv kört med pulver herbalife, naturdiet och cambridge förut. Men jag är rädd om jag börjar köra med pulver på heltid och tränar mycket att man inte går ner i vikt. Tränar ni mycket ni som dricker cambridge?

• mullig

Jag maste medge att jag kanske tränar för mycket nu när jag är under ren kur, jag promenerar 55min varge morgon innan första drycken, sedan tränar jag 1h och 20min varje kväll oxa, jag hár inte vägt mig en enda gang inte enns innan jag börjde, men jag märker tydliga förändringar i ansiktet och hela kroppen redan efter 12dagar med kuren..jag rekomenderar den starkt..

• Meddelande borttaget
  • SB_Helena

Hur mycket har ni alla gått ner med Cambridge? Och under hur lång tid? Nyfiken:)

• anna74

Så, nu har jag börjat! Har druckit första påsen till frukost idag efter en promenad med hunden på 30 minuter. Nu dricker jag vatten. Jag ver på en kompis bröllop i helgen och bruden hade panikbantat med Nutrilett och hade precis hunnit gå ner så klänningen satt perfekt. Hoppas jag också klarar det! Egentligen är jag helt emot pulverbantning men nu har jag 3 veckor kvar till bröllopet och klänningen var faktiskt förliten när jag provade den i förra veckan. Ny provning om 2 veckor annars måste den sys ut i sista sekunden. Den satt perfekt när jag beställde den i februari så jag har tvärt emot vad alla säger gått upp i vikt. Har hört från alla att bruden alltid bukar går ner i vikt inför bröllopet. Nu är det Camebridge som gäller i alla fall. Ren kur i 2 veckor kanske 3 om jag klara det. Känner redan att de första dagarna kommer att bli tuffa, är redan hungrig.
    Kan någon berätta om ketosen för mig? Hur kan man mäta den? Antar att det är fasen när man bränner fet...

• *Vårblomma*

Man kan mäta ketos genom att kissa på en liten sticka som man köper på Apoteket, sedan följer man en färgkarta där skalan är olika hög beroende på vilken färg du har. 35 kr för 10 st. tror de heter Ketostix, men annars är det bara att fråga!

Svar på tråden Cambridge