• mullig

Cambridge

jag skulle vilja tappa 17kilo innom 2manader, kan man klara det med cambridge kuren? eller siktat jag allderles för lagt. orkar man träna om man är pa ren kur? eller ska man bara ta lugna promenader? finns det bara 15pack? hur mycket har ni minskat i vikt med cambridge?

• Svar på tråden Cambridge
  • Lilla My i Finland

mullig Jag gick ner 5 kg. Hade som mål att jag ska komma i min brudklänning utan att det korvar allt för mycket över kanten. :) Och det ser bra ut nu. Får bara hoppas att det håller i sig till slutet av juli. :) Om inte, så blir det ren kur igen från midsommar!

• mullig

det är jätte skumt! imorse vaknade jag kl4 och var absolut klarvaken! jag kunde inte somna om.....gick upp och började titta pa TV, men sen vid 8var jag trött igen. är det ngn anna som har sömn svarigheter med diet?

• Lilla My i Finland

Jag var betydligt piggare på morgnarna, men orkade ändå inte göra nåt desto mera...

• kotten_79

Blir man mätt på att bara äta/dricka ren kur då?

• Lilla My i Finland

Man är inte hungrig... Dessutom ska man ju dricka mycket vatten, vilket hjälper mot hungerskänslan. Jag var inte ens sugen. Jag kunde dricka kaffe utan att ta de läckra chokladkexen som var framdukade, men det lyckas inte nu då jag inte längre går på cambridge... Ja, jag vet att jag inte borde äta kex och sånt, men då jag är sååå sugen!

• kotten_79

Hur mkt kan man gå ner.. Finns det någon chans i världen att gå ner 12-15 kg på ren kur tills den 30 Juli

• MimmiMus

Hej, alla glada duktiga tjejer!

Hur går det för er? Har ni kommit igång? Har ni några roliga viktminskningsresultat att dela med er? Det är alltid lika roligt att höra om andra som det går bra för.

För mig går det allatiders! Imorgon går jag in på min fjärde vecka på ren kur och allt går som planderat. Idag har jag tagit en rask promenad runt hela KGL Djurgården. Tog 1½ timme så nu e jag faktiskt lite mör i kroppen. Det är ett helt underbart väder i Stockholm. Allt börjar bli grönt och fåglarna kvittrar. Det har varit ett sådant där mörkt sommarregnmoln över hela stan och ibland har solen tittat fram. Blev klar med min vårstädningen av lägenheten igår och har varit på Hötorget och köpt tre buketter med vita liljor och färska kryddväxter att pryda köket med.

Nu njuter jag bara!

Kram på er alla!

Kotten_79: 15 kg innan 30 juli år inte något problem alls på ren kur!!!!

• *Vårblomma*

Hej Tjejer!

Har själv kört med Atkins och gått ned 15kg, så nu står vågen på 94kg - vill alltså ned ca 15-20 kg TILL... Suck... Men nu tänkte jag gå på ren kur med Cambride. Men jag var så peppad att komma i gång i dag, efter all rolig läsning man hittar här - så jag köpte Nutrilett (Skogsbär, bättre än förväntat) bara för att kunna starta i dag, efter som det är svårt att få tag på CK utan en konulent som man dessutom måste beställa tid hos först...
    Så nu hoppas jag på snabbt svar på tidsbokningen hos en tjej på Söder i Sthlm och tills dess så blir det nutrilett och 3-4 l vatten om dagen!

Lycka till alla!!

• mullig

Tjena tjejer, idag är det precis en vecka pa cambridge..fasst jag känner mig sa oerhört tjock..fattar inte att jag lät mig bli sa fet!!Men det är väll bara att fortsätta, kan bara fortsätta i en veck iofs vilket känns jobbigt för jag vill ju minska MER snabbt, vill kunna känna mig halvsnygg i bikini iallafall....aja jag har 7veckor tills det gäller...

• anna74

Hej Alla
    Jag har provat allt! Inget resultat eftersom jag ger upp för snabbt eller så händer det något som får mig att tappa motivationen. Jag ska gifta mig den 11 juni och beställde min klänning i slutet av februari. Väger 80 kg till 165 cm. I affären sa de att "alla" brudar går ner i vikt inna bröllopet men jag har gått upp 3 kg till 80 kg i stället. Idag var jag och provade bh till klänningen som är axelbandslös och det blev panik. Alla byglar som passar brösten trycker hårt in i hullet mellan bröstet och armhålan. Faktum är att det plötsligt är en massa mjukt hull som väller ut mellan armhålan och bröstet och det ser verkligen hemskt ut. Så vad gör jag? Det är ju bara en månad kvar! I morgon ringer jag till en cambridgekonsulent i Lund och så får vi se om hon kan hjälpa mig. 5 kg hade varit underbart! Återkommer i morgon när jag talat med henne.

Svar på tråden Cambridge