Inlägg från: Lilla My i Finland |Visa alla inlägg
  • Lilla My i Finland

Cambridge

mullig! Var är du utbytesstudent? Det finns ju återförsäljare lite här och där..

Jag gick på renkur i 1,5 vecka och kombinerad kur i 3 eller 4 veckor... Har nu hållt min vikt utan kuren i snart 2 månader! Min sambo har gått ner 15 kg på ungefär samma tid! :) Härligt med en kur som funkar! Även för såna som jag som är svaga för frestelser...

• Lilla My i Finland

mullig Jag gick ner 5 kg. Hade som mål att jag ska komma i min brudklänning utan att det korvar allt för mycket över kanten. :) Och det ser bra ut nu. Får bara hoppas att det håller i sig till slutet av juli. :) Om inte, så blir det ren kur igen från midsommar!

• Lilla My i Finland

Jag var betydligt piggare på morgnarna, men orkade ändå inte göra nåt desto mera...

• Lilla My i Finland

Man är inte hungrig... Dessutom ska man ju dricka mycket vatten, vilket hjälper mot hungerskänslan. Jag var inte ens sugen. Jag kunde dricka kaffe utan att ta de läckra chokladkexen som var framdukade, men det lyckas inte nu då jag inte längre går på cambridge... Ja, jag vet att jag inte borde äta kex och sånt, men då jag är sååå sugen!

• Lilla My i Finland

tre liter om dagen har jag blivit rekommenderad och alla salter och mineraler får man med påsarna, så det är nog ingen risk att ta livet av sig!

Svar på tråden Cambridge