• mullig

Cambridge

jag skulle vilja tappa 17kilo innom 2manader, kan man klara det med cambridge kuren? eller siktat jag allderles för lagt. orkar man träna om man är pa ren kur? eller ska man bara ta lugna promenader? finns det bara 15pack? hur mycket har ni minskat i vikt med cambridge?

• Svar på tråden Cambridge
  • Nimis

>anna74

Ketos är väl när man har kommit till en tillräckligt låg nivå med kolhydrater i kroppen, då tanken är att man ska förbränna kroppsfettet istället. Liknande sker med GI-medtoden och Atkins också.

Hejar på!!!

• mandarin

Snart kör jag också igång med cambridge.Jag är så nyfiken på ifall jag ska klara av att köra ren kur...
    Jag tänkte försöka gå ner 9-10kg lite snabbt innan sommaren!

Tack för en bra tråd!

89 dagar till bröllop!!!

• mullig

Tjena, tycker det börjar bli lite lite meddelanden i denna traden. vart har alla tagit vägen? Nu har jag bara 3dagar kvar pa ren kur, jag kommer att sakna dena tiden...det gick sa orehört lätt, behövde inte bry sig om fetthalt eller portionsstorlekar och oron av att äta för mycket...men det blir en veckas kombinerad kur framöver...hoppas att jga inte ökar för mycket..south beach nästa..

• mandarin

Har du käkat ren kur i en vecka eller?
    Hur mycket gick du ner?

• mandarin

Såg att du var inne på dag 12 igår.
    Gick det bra att träna så pass mycket som du gjorde?
    Jag ska köra igång på onsdag...
    Spännande...

• anna74

Nu är mina 3 mål för dagen avverkade och det känns ganska ok. Helt klart hungrig men det blir väl bättre om någon dag.

Mullig. Varför slutar du med ren kur och går över till South beach? Har du nått målvikten? Du verkade trivas bra med ren kur annars eller?

Min konsulent gav mig 5 st bars, Slimeline, men när jag sen gjorde efterforskningar så var det inte ok att äta dem när man går på ren kur eftersom de innehåller lite mer kalorier och kolhydrater än sopperna och shakerna. Det tar längre tid att komma in i fettförbränningsfasen då.

• mandarin

Bra jobbat Anna74!
    Jag startar på onsdag och ska också köra (hoppas jag) i 2-3 veckor.
    Hur mycket ska du gå ner?

• kotten_79

mullig

Har du gått ner nåt då?

• mandarin

God morgon!
    Vaknade och tittade ut och såg att det var snö på backen! Helt otroligt!!! Ska det bli sommar någongång?

Nu sätter jag snart igång. Imorgon får jag cambridgepåsarna. Ska bli skönt att komma igång. Bara för att jag vet att jag snart ska börja så fuskar jag med kosten! Typiskt!

Hur går det för dig Anna74? Du ligger ju två dagar före mig så...

Ha en bra cambridgedag!

• Nimis

Funderar också på att prova ren kur, men tror att enbart 3 måltider per dag blir svårt.

Vad tror ni om att ta en halv påse kl 10.
    Hel påse kl 12.30.
    Halv påse kl 15.
    Sista påsen kl 18.

Är det OK att dela upp det?

Är pulvret svårt att lösa upp?
    Behöver man en speciell shaker?

Svar på tråden Cambridge