• mullig

Cambridge

jag skulle vilja tappa 17kilo innom 2manader, kan man klara det med cambridge kuren? eller siktat jag allderles för lagt. orkar man träna om man är pa ren kur? eller ska man bara ta lugna promenader? finns det bara 15pack? hur mycket har ni minskat i vikt med cambridge?

• Svar på tråden Cambridge
  • kotten_79

anna74

känner så väl igen mig.. planderade att jag skulle banta när vi bestämde vårt datum.. Gifter oss den 30/7..
    Väger 83 till 168.. O jag har panik nu, vill ju fan inte se ut som en tjockis på bröllopet

• anna74

Nä det passar inte alls in i bilden att jag ska vara en mullig brud! Jag har alltid tyckt att jag är lite för rund men har egentligen inte varit det förrän nu. Kilona har kommit ett efter ett. Jag ser mig själv som lite mullig och inte smällfet som jag faktiskt är nu. Innan var jag kurvig men nu är jag inte snygg längre helt enkelt. Det var stor skillnad på mig vid 70kg och 80kg! Åhhh det är så hemskt. Har riktig ångest över det nu när det finns en deadline!

• kotten_79

anna74

på mig är det åxå stor skillanad på 70 och 80.. Men om vi startar snarast med camebridge,, tror du inte vi kommer att lyckas

• anna74

JO! Måste i alla fall försöka. Motivationen är stor nu i alla fall.
    Ska ringa en cambridgetjej idag. Har gått min morgonpromenad på 30 minuter innan frukost idag.

• *Vårblomma*

Hej vad härligt att höra att ni kämpar på ändå fast det kan vara trögt ibland!

Som nybliven CK - ren kur, så är jag inne nu i dag på min tredje dag. Ingen huvudvärk om jag dricker ordentligt, har heller inte varit speciellt hungrig. Inga problem att sitta med familjen när de äter mat - jag klunkar på! Känns lite för bra... Hm undrar när smällen kommer?

Jag kunde ju inte hålla mig i måndags då jag ville starta så jag har kört med Nutrilett dessa dagar för att äntligen i dag onsdag få mina saker hos min nyblivna konsulent. Hoppas att denna start med Nutrilett ändå räknas, så jag inte måste starta om kroppen från början...

Fråga, kan man dricka funlight eller cola light om man går på ren kur??
    Så tradigt med vatten... ka köpa hem citroner och gurkor - för det får man väl smaksätta vattnet med? Eller...

Jo en sak till...
    Kunde ju inte hålla mig i från måttbandet och vågen i morse - fast det bara gått tre dagar och det mesta säkert är vatten...

Men -2,8kg på vågen. -3 cm runt magen (över naveln), samt -0,5 cm runt resten av kroppen - vad, stuss, byst, arm.

Ja sporrad att fortsätta blir man ju även om det kanske bara är vatten som sagt. Men dricker 4 l om dagen och det borde väl väga upp det?

Ha en bra dag och lycka till ni blivande brudar - ni kommer vara vackrast ändå på eran stora dag!!

• anna74

Hej
    Är det inte lite farligt att dricka 4 liter vatten om dagen? man kan rubba salterna i kroppen på det sättet. Man kan ju dö! Pratade med en sköterska om detta och hon sa att det är ett inte helt ovanligt sätt att ta livet av sig på...fast då pratade hon inte om bantande tjejer utan pryksjuka patienter. Det hon vill säga var i alla fall att 2 liter vatten om dagen är helt ok men man ska inte överdriva för det kan hända värre saker än att man måste kissa hela tiden!
    Rekomenderas man att dricka 4 liter per dag av Camebridge? De vet väl vad det gör hoppas jag! Ska prova i alla fall!

• Lilla My i Finland

tre liter om dagen har jag blivit rekommenderad och alla salter och mineraler får man med påsarna, så det är nog ingen risk att ta livet av sig!

• anna74

Vad bra! Jag ska träffa min konsulent på fredag och hon lovade att det smakar bra och är effektivt.

• *Vårblomma*

Har just varit hos min konsulent i dag och ftt mina första påsar! Sitter nu och sippar på en med kakao smak och dricker kallt vatten till. Den är krämig och god - överraskad! Är van vid Nutriletts pappers smak...

Jag var vist lite för ivrig och råkade komma en timma för tidigt! Träffade en trevlig tjej som fick dela sin tid med mig - om du läser det här (hörde ju att du oxå brukar vara här inne) så ledsen om jag klampade in på din tid - och LYCKA TILL!!!

Hej hopp!!

• anna74

Det ska bli så spännande att se om jag kan klara det här!
    Är helt sönderstressad i övrigt då vi ska flytta om en vecka (en månad kvar till bröllopet)och allt måste packas. Det är ett stort bröllop på 90 gäster och vi ska fixa allt själva med hjälp av föräldrar. Det är en stor affär! Just nu vill jag bara strunta i allt för jag orkar bara inte. I morgon ska klänningen provas för första gången sedan februari så det lär inte bli någon munter dag. Ge mig styrka!

Svar på tråden Cambridge