Hej vad härligt att höra att ni kämpar på ändå fast det kan vara trögt ibland!
Som nybliven CK - ren kur, så är jag inne nu i dag på min tredje dag. Ingen huvudvärk om jag dricker ordentligt, har heller inte varit speciellt hungrig. Inga problem att sitta med familjen när de äter mat - jag klunkar på! Känns lite för bra... Hm undrar när smällen kommer?
Jag kunde ju inte hålla mig i måndags då jag ville starta så jag har kört med Nutrilett dessa dagar för att äntligen i dag onsdag få mina saker hos min nyblivna konsulent. Hoppas att denna start med Nutrilett ändå räknas, så jag inte måste starta om kroppen från början...
Fråga, kan man dricka funlight eller cola light om man går på ren kur??
Så tradigt med vatten... ka köpa hem citroner och gurkor - för det får man väl smaksätta vattnet med? Eller...
Jo en sak till...
Kunde ju inte hålla mig i från måttbandet och vågen i morse - fast det bara gått tre dagar och det mesta säkert är vatten...
Men -2,8kg på vågen. -3 cm runt magen (över naveln), samt -0,5 cm runt resten av kroppen - vad, stuss, byst, arm.
Ja sporrad att fortsätta blir man ju även om det kanske bara är vatten som sagt. Men dricker 4 l om dagen och det borde väl väga upp det?
Ha en bra dag och lycka till ni blivande brudar - ni kommer vara vackrast ändå på eran stora dag!!