• Brunetten 2

10kg på 5 veckor!

Hejsan allihopa där ute!
    det är så att jag ska börja med pulver diet som heter Naturdiet. och vill ner från 70kg till 60kg på fem veckor. Tror ni att man kan lyckas med det??? Nån som har lyckats?? Tänkte också träna o motionera så mycket som möjligt. Tacksam för svar!!

• Svar på tråden 10kg på 5 veckor!
  • Brunetten 2

Hej Mullig! Har du redan börjat med cambridge??? Har du gått ner nåt?
    Har 60kg som målvikt??
    Hoppas att vi lyckas. Orkar inte vara mullig någon mera. Lycka till!

• Brunetten 2

Mullig:
    Det går fint för mej. Har hållt mej till mitt pulver. heheh. Men jag däremot inte vägt mej än, men ska nog göra det nån dag i helgen :) Hoppas då på resultat!!
    Härligt att du har börjat märka skillnader. man blir peppad av resultat eller hur?? Håller tummarna för oss båda :)
    Jag hatar också att vara mullig.
    Ha det fint än så länge!!

KC: Grattis till din viktnedgång. Alltid roligt att höra sånt, man blir peppad som f*n. :) Lycka till resten av biten.

• Brunetten 2

Mullig: Roligt att höra att det går bra för dej. Jag har också tränat en hel del.
    Ska bli av med all fett så fort som möjligt. Har du vägt dej nåt??? Ha de fint i helgen! Kram!

• Brunetten 2

Mullig:
    Jag har inte heller inte vägt mej än. Det blir roligt sen att se hur mycket det har rört sig. Jag vill inte väga mej ofta heller för då kanske man blir besviken om det inte rör sig mycket. Men det får bli en överaskning sen. När tänker du väga dej???

• Brunetten 2

Mullig:
    Kan du hålla dej tills dess?? jag tror nog att jag väger mej om 1 vecka. tror inte jag kan hålla mej längre än så. Är redan så nyfiken. hahahha. Idag är man lite trött. Men det fixar man. Nee nu ska jag jobba. Kram!

• Brunetten 2

Mullig: hur går det för dej???? Går det bra? Hoppas det. För mej går det så där. har svårt att hålla mej ifrån maten. men imorrn ger jag ett nytt med maturdieten. Ska hålla mej till det. hahaha. Kram!

• Brunetten 2

Mullig: Idag känns det bättre. Har kommit igång igen. Har hållt mej till pulvret. :)
    Imorgon så fyller min lillebror. Och han ska ha fest. Så det kommer en massa folk, men jag ska inte dricka eller äta nåt där. hoppas att man klarar det. hahahaha. Kommer nog bli svårt men jag ska göra mitt bästa. För jag VILL verkligen ner i vikt. hehehehe. Hur går det för dej??? har du fått nån resultat?? Ha det fint!!

• Brunetten 2

Mullig: Jag va jätte duktig. åt inget hos honom. :) Han bjöd på mat, och tårta och så. men jag tog inget. Jag va så duktig, hihihi.
    Har du gått ned något i vikt än??? *hoppas*
    Jag har inte vägt mej än men jag känner på kläder att jag har gått ned ;) Hoppas att det går bra för dej!! Kram!

Svar på tråden 10kg på 5 veckor!