• mullig

10kg på 5 veckor!

jag vill göra precis samma sak som du...fasst jag kör 15dagarcambridge och 7dagar naturdiet...sen South Beach...hoppas att vi klarar oss ner till 60!!

• mullig

Jag tror att det funkar bara man tror pa det och har MOTIVATION, har man det klarar man att sta imor ALLT!! jag har ocksa 60 som malvikt innan slutet av maj, startvikten är 70kg ungefär (jag vill inte väga mig ifall det är mer..hihi) och jag började cambridge i förrgar. jag har redan märkt stora skillnader, jag orkar faktist mer och maen har sjukit ihop..fasst jag maste träna den iofs..hur gar det för big brunetten 2? *hatar att vara mullig!*

• mullig

KC hur mycket vägde du när du började och har du tränat not? starkt jobbat med 10 kg förresten!!

• mullig

jag vill bara uppdatera om hur det gar för mig..jag har nu hollit pa i 4dagar (om man räknar med idag) och jag känner mig inte trött eller hungrig, vill bara bli av med allt fett! jag har varig och tränar varje morgon och kväll nu och det har inte varit ngra problem... hur e d för er?

• mullig

ne..jag vet inte vad jag började pa heller..men det är nonstans mellan 70-72kg...och jag vet inte vad jag väger nu..e trött pa magen bara, den är sa lös...hoppas att den snart ska strama till sig..men det är väll önsketänkande.

• mullig

precis vad jag tycker! hi hi.. jag tänkte väga mig om ungefär 2 veckor..da har jag varit pa diet i 3veckor och jag vill vara nere pa 60kg da...*hoppas hoppas hoppas hoppas*..Iadg känns det jobbigt för det känns som om jag inte krymper alls!

• mullig

släpp inte nu tjejen, ge inte upp för ´"bara en liten tugga" för tro mig jag vet hur det slutar..
    Jag brukar ha jeans pa mig...men dom är nog vällllldigt uttöjda nu för jag gillar inte att tvätta dom sa mycket..dom krymper ju da...hihi..men sen har jag nästan ALLTID en svart tunn kappa pa mig som döljer den feta rumpan, och lösa tröjor förstoss..det kommer att bli tungt nu när bikini sesongen närmar sig, men vi ska nog bli normala tills dess...kämpa pa gumman!

• mullig

Va stark, det va faktiskt min födelsedag den nionde maj men jag höll mig till mina drinkar fasstän jag fick tarta och godis av precis ALLA!! det va tungt den dagen men jag klarade det...

• mullig

tar du cambridge (kräsen)? eller äter du bara "bra". jag tycker att träningen jhar börjat bli riktigt lätt nu och har ökat mitt pass med 5min extra efter att ha redag ökat 5min för 5dagar sen...hihi..det gar ju sa bra!!

• mullig

Jo jag känner ocksa pa kläderna men jag vill inte väga mig...utvecklat fobi mot vagen för det brukar aldrig bli bra...hihi om ni fattar vad jag menar..Starkt jobbat tjejen. keep up the good work..Hade mina stora examen prov idag, skrev business studies provet, tog 2,5timmar har allvarligt ont i handen..hihi..men nu är det vigtigaste över...ska iväg och träna snart...allting flyter pa

• mullig

samma här...det är mitt mal...ett par ursnygga jeans..hoppas att jag ska kunna köpa ett par i sverige när jag kommer tillbax.

Svar på tråden 10kg på 5 veckor!