• K.C

10kg på 5 veckor!

jag har hållt på i ungefär 5 veckor och gått ner nästan 10 kilo. men jag har faktiskt slarvat en del, det har varit födelsedagar och middagar och sånt. bortsett från sånt har jag kört nutrilett enbart. lite grönsaker på kvällen om jag vill tugga på nåt, typ. hade nog gått ännu bättre om jag kört helt och hållet, samtidgit om det varit en hel helg med vanlig mat så har jag ändå antingen gått ner eller ställr mig still. tror det akn vara bra att kroppen får lite mat då och då, dels för att den får lite nya grejer att jobba med och dels för att man ju ska börja äta igen för eller senare...

• K.C

MULLIG;
    Tack!

jag vägde 88 och är nu nere på 78. jag är rätt kraftig i mig själv, så jag kommer nog aldrig kunna bli en spädis. men typ mellan 70-73 vill jag till.

jag tränade innan jag började banta, men jag har faktiskt tagit det superlugnt under bantingen, dels för jag tror kroppen behöver den lilla energi man ger den och dels för att jag haft väldigt mycket annat för mig.
    Mitt problem var att jag käkade för sällan och för lite. tror jag fått upp en förbränning i och med att jag ätit lite mer regelbundet nu.

• K.C

BRUNETTEN 2:
    Tack!
    Ja, men kan behöva bli peppad. Jag blir otroligt peppad av att läsa här inne också. Skönt att det finns fler i samma situation... Eller synd, men skönt, liksom...

Svar på tråden 10kg på 5 veckor!