10kg på 5 veckor!
hur brukar ni klä er? är lite nyfiken eftersom att jag inte vågar ha på mig jeans innan jag kommit ner till min målvikt..
hur brukar ni klä er? är lite nyfiken eftersom att jag inte vågar ha på mig jeans innan jag kommit ner till min målvikt..
har börjat gå på 1timmes-promenader varje morgon.. och så brukar jag köra spinning i 20 min på kvällen..det har gått en vecka nu.. känner mig redan i superform! är så stolt att jag inte gett efter och sabbat det nya tänkandet.. brukar annars alltid ge mig på helgen.. men nu klarade jag det =)
och så simmade jag idag.. det var skönt! man kände verkligen vilken träning det var för kroppen.. jättebra! det kan jag rekomendera.. lite pinsamt att visa sig i bikini sådära.. men jag passade på att se mig i spegeln en extra gång i omklädingsrummet och det såg faktiskt riktigt bra ut! =)
mullig > nej, inga pulver eller så.. äter nyttigt bara :).. einne på min andra vecka nu, känns så skönt!
Att tappa 1 kilo på en vecka är relativt enkelt.. Gå en liten promenad varje dag och börja äta lite nyttigare.. En fullkornsmacka till frukost, en sallad till lunch och en fettsnål måltid till middag.. tänk på att inte äta allt för sent.. ett par timmar innan du lägger dig, SENAST.. om du blir hungrig och så kan du "småäta" på några goda äpplen lr så..