• Brunetten 2

10kg på 5 veckor!

Hejsan allihopa där ute!
    det är så att jag ska börja med pulver diet som heter Naturdiet. och vill ner från 70kg till 60kg på fem veckor. Tror ni att man kan lyckas med det??? Nån som har lyckats?? Tänkte också träna o motionera så mycket som möjligt. Tacksam för svar!!

• Svar på tråden 10kg på 5 veckor!
  • Brunetten 2

Mullig:
    Det går fint för mej. Har hållt mej till mitt pulver. heheh. Men jag däremot inte vägt mej än, men ska nog göra det nån dag i helgen :) Hoppas då på resultat!!
    Härligt att du har börjat märka skillnader. man blir peppad av resultat eller hur?? Håller tummarna för oss båda :)
    Jag hatar också att vara mullig.
    Ha det fint än så länge!!

KC: Grattis till din viktnedgång. Alltid roligt att höra sånt, man blir peppad som f*n. :) Lycka till resten av biten.

• K.C

BRUNETTEN 2:
    Tack!
    Ja, men kan behöva bli peppad. Jag blir otroligt peppad av att läsa här inne också. Skönt att det finns fler i samma situation... Eller synd, men skönt, liksom...

• mullig

jag vill bara uppdatera om hur det gar för mig..jag har nu hollit pa i 4dagar (om man räknar med idag) och jag känner mig inte trött eller hungrig, vill bara bli av med allt fett! jag har varig och tränar varje morgon och kväll nu och det har inte varit ngra problem... hur e d för er?

• Brunetten 2

Mullig: Roligt att höra att det går bra för dej. Jag har också tränat en hel del.
    Ska bli av med all fett så fort som möjligt. Har du vägt dej nåt??? Ha de fint i helgen! Kram!

• mullig

ne..jag vet inte vad jag började pa heller..men det är nonstans mellan 70-72kg...och jag vet inte vad jag väger nu..e trött pa magen bara, den är sa lös...hoppas att den snart ska strama till sig..men det är väll önsketänkande.

• Brunetten 2

Mullig:
    Jag har inte heller inte vägt mej än. Det blir roligt sen att se hur mycket det har rört sig. Jag vill inte väga mej ofta heller för då kanske man blir besviken om det inte rör sig mycket. Men det får bli en överaskning sen. När tänker du väga dej???

• mullig

precis vad jag tycker! hi hi.. jag tänkte väga mig om ungefär 2 veckor..da har jag varit pa diet i 3veckor och jag vill vara nere pa 60kg da...*hoppas hoppas hoppas hoppas*..Iadg känns det jobbigt för det känns som om jag inte krymper alls!

• Kräsen

hur brukar ni klä er? är lite nyfiken eftersom att jag inte vågar ha på mig jeans innan jag kommit ner till min målvikt..

• Brunetten 2

Mullig:
    Kan du hålla dej tills dess?? jag tror nog att jag väger mej om 1 vecka. tror inte jag kan hålla mej längre än så. Är redan så nyfiken. hahahha. Idag är man lite trött. Men det fixar man. Nee nu ska jag jobba. Kram!

• Brunetten 2

Mullig: hur går det för dej???? Går det bra? Hoppas det. För mej går det så där. har svårt att hålla mej ifrån maten. men imorrn ger jag ett nytt med maturdieten. Ska hålla mej till det. hahaha. Kram!

Svar på tråden 10kg på 5 veckor!