• Brunetten 2

10kg på 5 veckor!

Hejsan allihopa där ute!
    det är så att jag ska börja med pulver diet som heter Naturdiet. och vill ner från 70kg till 60kg på fem veckor. Tror ni att man kan lyckas med det??? Nån som har lyckats?? Tänkte också träna o motionera så mycket som möjligt. Tacksam för svar!!

• Svar på tråden 10kg på 5 veckor!
  • mullig

släpp inte nu tjejen, ge inte upp för ´"bara en liten tugga" för tro mig jag vet hur det slutar..
    Jag brukar ha jeans pa mig...men dom är nog vällllldigt uttöjda nu för jag gillar inte att tvätta dom sa mycket..dom krymper ju da...hihi..men sen har jag nästan ALLTID en svart tunn kappa pa mig som döljer den feta rumpan, och lösa tröjor förstoss..det kommer att bli tungt nu när bikini sesongen närmar sig, men vi ska nog bli normala tills dess...kämpa pa gumman!

• kotten_79

K.C

Hur har du lyckats?
    Cambridge eller?

• Brunetten 2

Mullig: Idag känns det bättre. Har kommit igång igen. Har hållt mej till pulvret. :)
    Imorgon så fyller min lillebror. Och han ska ha fest. Så det kommer en massa folk, men jag ska inte dricka eller äta nåt där. hoppas att man klarar det. hahahaha. Kommer nog bli svårt men jag ska göra mitt bästa. För jag VILL verkligen ner i vikt. hehehehe. Hur går det för dej??? har du fått nån resultat?? Ha det fint!!

• mullig

Va stark, det va faktiskt min födelsedag den nionde maj men jag höll mig till mina drinkar fasstän jag fick tarta och godis av precis ALLA!! det va tungt den dagen men jag klarade det...

• Kräsen

har börjat gå på 1timmes-promenader varje morgon.. och så brukar jag köra spinning i 20 min på kvällen..det har gått en vecka nu.. känner mig redan i superform! är så stolt att jag inte gett efter och sabbat det nya tänkandet.. brukar annars alltid ge mig på helgen.. men nu klarade jag det =)
    och så simmade jag idag.. det var skönt! man kände verkligen vilken träning det var för kroppen.. jättebra! det kan jag rekomendera.. lite pinsamt att visa sig i bikini sådära.. men jag passade på att se mig i spegeln en extra gång i omklädingsrummet och det såg faktiskt riktigt bra ut! =)

• mullig

tar du cambridge (kräsen)? eller äter du bara "bra". jag tycker att träningen jhar börjat bli riktigt lätt nu och har ökat mitt pass med 5min extra efter att ha redag ökat 5min för 5dagar sen...hihi..det gar ju sa bra!!

• Brunetten 2

Mullig: Jag va jätte duktig. åt inget hos honom. :) Han bjöd på mat, och tårta och så. men jag tog inget. Jag va så duktig, hihihi.
    Har du gått ned något i vikt än??? *hoppas*
    Jag har inte vägt mej än men jag känner på kläder att jag har gått ned ;) Hoppas att det går bra för dej!! Kram!

• mullig

Jo jag känner ocksa pa kläderna men jag vill inte väga mig...utvecklat fobi mot vagen för det brukar aldrig bli bra...hihi om ni fattar vad jag menar..Starkt jobbat tjejen. keep up the good work..Hade mina stora examen prov idag, skrev business studies provet, tog 2,5timmar har allvarligt ont i handen..hihi..men nu är det vigtigaste över...ska iväg och träna snart...allting flyter pa

• missan71

Vad duktiga ni är!
    *ser fram emot era resultat på vågen*

värsta såpan!

• KickanF

Bara för att man ser fram emot sina resultat på vågen så betyder ju inte det att man inte ser fram emot resultat på annat sätt också !!!
    jag säger bara som en klok indian sa en gång:
    DÖM INGEN FÖRRÄN DU GÅTT MINST EN MIL I HANS MOCKASINER !

• Kräsen

mullig > nej, inga pulver eller så.. äter nyttigt bara :).. einne på min andra vecka nu, känns så skönt!

• fjortonårsenare

wow, en tråd för mig!

har någon samma problem som jag?

mina sambo kan äta allt och är trådsmal.
    för ett år sedan flyttade vi samman och jag har gått upp 15 kg på ett år!

han?
    inte gram!

så nu ska jag tillbaka till min gamla vikt. bara pulver fixar inte jag så jag brukar äta sådana måltidsbars av choklad som ersätter en måltid. banta med chokladvarianten är gott men jag vet att man ska helst ändra livstil helt...but who cares?
    jag har för bråttom för det nu.

inga jeans eller nya kläder förens jag är tillbaka i form!

• mullig

samma här...det är mitt mal...ett par ursnygga jeans..hoppas att jag ska kunna köpa ett par i sverige när jag kommer tillbax.

• Anthea

10 kg på 5 veckor, jag vill gå ner 5 kg på 1 vecka... Suck, varför börjar man inte tid? Jag har ett par fester framför mig då jag skulle vilja vara i form, men har tyvärr lagt på mig några trivselkilon i vinter. Jag äter normalt bra och har goda vanor, men har rört på mig alldeles för lite. Nåja, har jag tur kan jag tappa 1 kg på 1 vecka...

• Kräsen

Att tappa 1 kilo på en vecka är relativt enkelt.. Gå en liten promenad varje dag och börja äta lite nyttigare.. En fullkornsmacka till frukost, en sallad till lunch och en fettsnål måltid till middag.. tänk på att inte äta allt för sent.. ett par timmar innan du lägger dig, SENAST.. om du blir hungrig och så kan du "småäta" på några goda äpplen lr så..

• Speedy

hmm ett tips om man inte vill bli lite rundare är att tänka på det jämt och inte en vecka innan..en nyttig och hälsosam viktnedgång är ca: ett halv kilo i veckan..sen kan man alltid svälta sig och må skit under lång tid och därigenom gå ner en massa kilo på en vecka men är det värt det? inet för mig iaf.
    men men..

• Anthea

Jag tänker på min vikt och har som jag skriver ovan goda vanor. Jag är vegetarian sedan många år, dricker inte alkohol, äter aldrig chips eller smågodis, men då och då lite naturgott eller god (mörk) choklad. Under vintern och våren har jag haft en lite besvärlig tid och slarvat lite, framförallt inte rört på mig som jag ska. Med flera hundar och ett rörligt arbete rör jag mig trots det ganska mycket, men det har slarvats med de riktigt långa motionsrundorna. Späka mig är i vanliga fall inte mig grej, men mina kläder sitter tyvärr inte så bra, och jag är inte så pigg på att köpa större storlek för att inte kunna ha dem när jag kommit i form igen... Jag drar normalt storlek 34/36, men det sitter lite tight om baken nu! Därför är det lite bråttom!

• Fröken Agges

Tjenare brudar :)

Hur går det för er?

// Fröken Agges :)

Svar på tråden 10kg på 5 veckor!