• K.C

otrogen efter 3½ år

du får förlåta om jag låter hård, men om du nu älskar honom så kan du ju inte ha så mycket respekt för honom? vet inte om ni har något slags öppet förhållande, men det låter inte så. jag tror du skulle bli sårad om det var ombytta roller..?

• K.C

vad ska du göra med din kille då?

hyggligast vore ju om du kunde ha hjärnan påkopplad och prata med honom INNAN passionen tar över. ni är ju liksom två i förhållandet.

• K.C

tycker jag med...

tänk om det varit ombytta roller - skulle vi då tycka att någons pojkvän/man skulle få ta tid och klura eftersom det är vår..?

• K.C

det är ju det som är det värsta med otrohet - om man så kan förlåta HANDLINGEN så finns ju risken att oron alltid kommer finnas där...
    om han är beredd att förlåta kan jag inte se nåt annat än att du får förtjäna hans förtroende igen. genom att visa visa visa och sen kanske stå ut med hans oroliga tankar.

• K.C

kanske behöver du vara för dig själv en stund och känna efter? ta en helg nån annanstans eller vad du nu har möjlighet till. tänekr framför allt på din kille - du måste ju vara säker på vad du vill om han nu vill satsa på er igen.
    man är så jävla vilsen innerst inne - det är synd att det kan bli så, man önksar att ingen skulle bli lidande, men för att det ska bli så bra som möjligt från nu så tycker jag att du ska hitta tillbaka till dig själv igen.

jag tror allt kommer bli bra för dig, men försök ta detta som en positiv vändning att ta uti med lustiga känslor som finns i dig. Såna har man ju då och då och även om det inte känns så så kommer man ju alltid ut påa ndra sidan och oftast bättre än innan.

Svar på tråden otrogen efter 3½ år