• vilma

otrogen efter 3½ år

Så har det hänt.. det jag aldrig trodde skulle kunna hända mig. Det började som en oskyldig vänskapsrelation, men efter ett par månader låg vi helt plötsligt där och hånglade med varandra. Trots att jag verkligen älskar min kille!

Nån annan därute i samma situation?

• Svar på tråden otrogen efter 3½ år
  • vilma

ja visset skulle jag bli sårad. och jag brukar vanligtvis ha förmågan att tänka klart och logiskt. men när jag träffar den här killen bara faller allt. passion kallas det nog.. hjärnan bara stänger av!

• vilma

Tack för alla svar..
    Ni är kloka.. juniflickan: Ligger verkligen något i det du säger.. Vad är det för kille egentligen? Han hade flickvän sen tre år tillbaka som han nu gjort slut med eftersom han säger att han vill vara med mig. Men det känns inte som nån vidare bra start på ett nytt förhållande, när båda varit otrogna. Min pojkvän är förstås väldigt sårad och ledsen, men jag ska försöka vinna hans fötroende. Men hur gör man det? Svårt när han inte vill tro på mina ord.. de har blivit värdelösa..

• vilma

Jag blir så rädd för mig själv. Trodde aldrig att jag skulle kunna göra något sådant. Varför kunde jag inte nöja mig med den uppskattning och den kärlek jag fick av min pojkvän? Varför var det så spännande med en ny kille? Önskar att jag kunde göra det ogjort, men det kan man ju som bekant inte.. Det värsta är att jag nu har känslor för den andra killen, men de försöker jag ignorera.. hoppas att de ska gå över..

Svar på tråden otrogen efter 3½ år