• Kickit

Nuva, någon??

Jag behöver lite råd. När ni satte in er Nuvaring, gled den näst intill ut, alltså satte sig i mynningen? Min gör det, hela tiden, och dessutom känner jag min jättenere. Jag har redan läst de gamla trådarna här, men vill ha svar som är baserade på mitt problem. Jag vill gärna veta hur den ska sitta för att inte glida ut? Jag vet att någon använde sig av en sexleksak, den andra av sin pojkvän :) för att lyckas få den på plats, och om jag kan sluta känna mig så jävla förbannad och ledsen är det väl nästa steg.

Men snälla, hjälp mig, det här är väldigt irriterande. Jag vill så gärna att det här ska fungera.

Christin

• Svar på tråden Nuva, någon??
  • Kickit

Jo, har prövat många olika ställningar för att få den på plats. Den sitter ett tag, igår i flera timmar, innan den glider ner igen. Så nu har jag använt mig av min pojkvän för att få den på plats :) vi får se hur länge den sitter där. Annars överväger jag gravt att skita i allt vad hormoner heter och gå över till Persona. Vad tror ni om det?

• Kickit

Men hur gör du nu då, micropop? Vad använder du dig av för att skydda dig, kondom? Eller har du något annat bra sätt? Det här är verkligen en bra sida, massvis med snälla och hjälpsamma människor! :)

• Kickit

Tackar för alla svar, det här är ett av internets positiva sidor: att man kan prata med helt opartiska människor om sina egna problem och byta erfarenheter!

Till Annin: hur är det med din sexlust sen du började vänja dig vid Nuva? En positiv förändring?

Och Swiss: hur menar du att den ska sitta? Finns det någon bra sida där man kan få se sig själv i genomskärning så jag vet hur jag ska trycka den?

Tänkte jag ger Nuva tre månader. Därefter tar vi till Persona om jag inte märker av en förändring i mitt humör och i hur jag mår.

Tack igen för era svar, ni är kanon!

• Kickit

Tack Annin, jag känner igen mig mycket väl i det du skriver och hoppas nu på att jag kommer fungera så som du har :)

Och tack Swiss, inte snuskigt alls. Jag tror jag fått den rätt, runt tappen, gäller bara att få den still där. Men jag tror på det Annin skrev, kroppen måste liksom vänja sig vid den lilla ringen.

Nattinatt på er allesammans!

Svar på tråden Nuva, någon??