-
Meddelande borttaget
-
Pöjk, handlar det här om Veckorevyn för dig? Du trivs med tanken på att din tjej onanerar till bilder på andra nakna män? Att dessa tajta grabbar tänder henne? Du känner dig god till mods med tanke på det? Tja, varsågod. Men vad skulle du göra, alt. din flicka, om porrbranschen inte fanns? Kanske ägna er lite mer åt varandra, samt träna den stora muskeln kallad hjärnan att förbruka lite fantasi och kanske ta kort på VARANN istället? Sen när behöver man ANDRA nakna människor, vilka de än må vara, på bild, film eller irl, för att få det att fungera i ett normalt och friskt förhållande? Vad sägs om speglar i sängkammaren, eller kanske lite nakenbilder på varandra? Om den här branschen inte fanns skulle det med andra ord bli en katastrof för alla fantasilösa killar? Låt mig skratta: HHHAAAAHAHAHA! Det är ju tragiskt. Bara ett ruttet mönster, vanebildande rutiner, som bara är till för att brytas så fort man får ett bra förhållande och ett aktivt sexliv.
-
När man är singel, har man kanske inget bättre för sig och kan sysselsätta sig med sådant, medan jag å andra sidan föredrar en partner att latja med :) ni kan ju göra praktiskt taget ALLT tillsammans, ingen behöver de där jäntorna och de där fejkade karlarna för att komma igång, det är bara en dålig vana!
-
Och sen när har onani med denna bransch att göra? Sen när har sexlust något med den här banschen att göra? Onani är skitbra, man lär känna sin kropp, lär sig vad som är skönt. Och sex är bra, mer :) men sådana filmer och bilder är falskt enligt mig. Se du på vilka filmer du vill, men både jag som min kille tycker inte att det hör hemma i vårt förhållande eftersom det skadat oss båda genom åren, genom tidigare förhållande. Nu vill vi vara bara vi, inget annat än vi och våra kroppar. Inga andra människor, vilka de än må vara. Inställningen till sexfilmer är mycket öppen och slapp märker jag, inte många som verkar bry sig om att det är mycket som inte stämmer där.
-
Meddelande borttaget