• NokGroda

Oralsex

visst finns det väl glidmedel på apoteket?! joodå, det har jag nog sett misann. glidmedel och skum och prylar av alla möjliga slag. "intimhyllan" heter den väl?

• NokGroda

med risk att bli nedröstad måste jag säga att oralsex verkar vara överskattat. det finns ju många andra sätt att göra honom glad och galen menar jag. för faktum är att det krävs en del jobb, vana, erfarenhet och vilja för att genomföra det på en kille. det går inte att komma ifrån.

det smartaste sättet att prova på det, tror jag är att Leka. prova dig fram på ett lekfullt sätt och pusha inte dig själv till mer än du klarar av vid tillfället. blir man avskräckt en gång kan det ta ett tag innan man "är tillbaka" igen.. hrrm.

sen om din kille faktiskt vill ha oralsex och du inte vill ge det, så finns det ett gäng sköna alternativ: "runkrör" - ett geléaktigt rör man köper i sexbutiker, dessutom kan du använda bara glidmedel på handen och greja, så kan du smeka honom någon annan stans med andra handen och kanske säga sexiga saker med munnen - det kan du inte vid oralsex minsann! =D

Med optimism och variation,
    eder NokGroda

• NokGroda

The guy: Det är inte alls en konstig önskan. Jag tycker personligen att det är självklart att om jag inte har lust just då så kan jag vara med honom om hans njutning på något sätt. Det spelar ingen roll om det betyder att jag faktiskt gör något speciellt han gillar, eller om jag bara ska vara med och ja.. prata eller hålla om honom.

Och han gör samma sak för mig.

Alternativet är ju att man antingen undertrycker sin sexualitet, vilket så klart inte är roligt och förmodligen inte speciellt nyttigt heller. Eller att man går iväg och onanerar. Det är förstås inte alls lika roligt som att vara två.

För man kan vara två utan att ha samlag. Man kan hjälpa till och vara med utan att "anstränga sig". Och i bästa fall hinner man bara börja innan man faktiskt har lust och problemet är borta.

Svar på tråden Oralsex