• Anna2005

Oralsex

Pinsamt ämne och pinsam fråga kanske?

Jag vill gärna ge min blivande man oralsex men jag tycker att det är så läskigt med hela grejen. Har försökt men jag tycker det är obehagligt. Inte smaken eller så för han tvättar sig och allt. Det är mer känslan.

Vill så gärna ge min man en överraskning på bröllopsnatten men jag vet bara inte hur jag ska göra för att klara av detta.

Som sagt pinsam fråga men är det någon som har något tips så vore jag tacksam.

• Svar på tråden Oralsex
  • SYL

jag tycker inte du ska gora det om du inte gillar det for da blir det anda inge bra.. men om du nu ska prova sa behover du ju inte stoppa in hela i munnen sa att du far kvaljningar sa att saga..

• Anna2005

Saken är ju den att jag verkligen vill ge honom detta. Det är ingen press från honom men jag känner mig inte riktigt som en "hel fru" (låter otroligt löjligt) om jag inte kan ge min man detta som jag vet att han önskar MEN inte kräver.

• Nyfiken gul , nu fru

det tråkiga svaret är : ÖVNING!!

Du måste öva för att kunna få in rätt teknik för både dig och honom...

Du måste ju prova på HONOM för att kunna ge den njutning han vill ha o tycker om...

Så att ge tipset om att prova en gurka är inte bra... För gurkan vet ju inte om du rivs, biter eller gör helt fel.....

Han måste helt enkelt guida dig o visa dig vad som är skönt o hur du ska göra för att det ska BLI skönt...

Så mitt tips är : Öva , öva öva....

Börja med en bit i taget... Slicka försiktigt, smaka, smek, lek....

• Anna2005

Tack för svaren.

Ungefär vad jag "befarat" att övning var lösingen vill säga. Finns väl kanske inte någon genväg befarar jag. Tycker dock fortfarande att det är läskigt.

• SYL

vad ar det som ar laskigt tycker du? jag antar att du tungkysser honom och att utbyta saliv ar ju ackligt om nagot! vet du hur mkt bakterier man har i munnen?! gor samma sak som nar du kysser honom pa munnen, fast dar nere, det ar en bra borjan.

• Anna2005

Vet inte det är nog inte bakterierna som är problemet utan mer känslan av att "äta banan" utan att få svälja, kräkskänslan, att inte få luft osv.

Tack ändå.

• SYL

oj da, jamen, som jag skrev innan, du behover inte kora p-films stuket och stoppa in hela grejen i munnen, det blir ingen glad av

• Anna2005

Är det inte det som är hela "grejen" att ta den i munnen. Kanske har dragit förhastade slutsatser här men är det inte själva in och ut som är den stora saken med oralsex?

Usch vad jag känner mig oerfaren här :)

• Jengirl

Anna2005

Du ska inte äta eller svälja något. Utan sug , slicka smek pungen Försiktigt.
    Du kan oxå samtidigt hålla din hand runt roten, sen så är det ju bara en liten bit kvar att ta i munnen. Så då är det ingen fara att den kommer långt ner i halsen. Samtidigt som du håller i penisen så kan du ju försiktigt dra förhuden fram och tillbaka samtidigt som du ger honom oralsex.

• Anna2005

Ok får ta mod till mig och prova. Kan väl inte bli mer än katastrof och värre pinsamheter har vi varit med om //Tack

Svar på tråden Oralsex