• Anna2005

Oralsex

Pinsamt ämne och pinsam fråga kanske?

Jag vill gärna ge min blivande man oralsex men jag tycker att det är så läskigt med hela grejen. Har försökt men jag tycker det är obehagligt. Inte smaken eller så för han tvättar sig och allt. Det är mer känslan.

Vill så gärna ge min man en överraskning på bröllopsnatten men jag vet bara inte hur jag ska göra för att klara av detta.

Som sagt pinsam fråga men är det någon som har något tips så vore jag tacksam.

• Svar på tråden Oralsex
  • Jengirl

Anna2005

Ett tips! Använd lite glidemedel så blir det båda lättare att smeka och ge oralsex.

• Anna2005

Oj nu blev det lite mycket. Ska jag suga på glidmedel? Låter inte så fräscht... ska det vara så?

• Jengirl

Anna2005

Men du, det finns smaksatta glidmedel.
    typ banansmak, jordgubb osv. Du gör som du önskar själv, men det är lättare att smeka med lite glid på. (tycker jag)
    Inte är det ofräscht, det är till för att smaka på

• Anna2005

Ok, gjorde saken lite lättare, pust

var kan man köpa sånt. Inte på apoteket väl. Dessutom är det inte lite "porrigt" att ha glidmedel i byrålådan och dra fram vid TILLFÄLLET ?

• Jengirl

Anna2005

Porrigt?? Nja inte vet jag hur du ser på saken..men jag tycker det då inte är speciellt porrigt att ha lite glidmedel hemma i byrålådan för sköna stunder. Göm det då i skåpet nånstans eller vad du vill! Nä inte på apoteket, sexbutiker oftast. Finns många på nätet, där du kan beställa och få hem i diskreta paket.

• Anna2005

Ok, tack för tipsen.

Nu är det läggdags för mig. Får se vad jag vågar prova med "blivande maken" ;)

• Ei saa peitää

Om du stoppar in den så att dina kräkreflexer aktiveras så har du stoppat in den för långt. Det funkar väldigt bra med bara en liten bit i munnen och så kan man använda handen till den resterande delen.

• Mastermind

Det är få som blir världbäst på oralsex första gången dom provar. ;) Men testa dig fram och gör det som känns rätt, resten tror jag att din blivande mer än gärna hjälper dig med. ;) :D

• Xite

Använd gommen!
    Låt ollonet stryka i gommen, istället för att körra den nedåt halsen, så känns det nog mindre "käka banan" för dig. (Dessutom blir det skönt för honom) Jag tycker att det är äckligt att suga på glidmedel (även om det kan vara bra till annat) personligen. Men var inte rädd för att använda din egen saliv. Det FÅR bli kladdigt.

• Tessius

Har aldrig stött på nån förut som inte gillat oralsex. Jag tycker det är så mysigt, både att ge och att få! Tror som många andra att du ska öva och inte köra ner hela saken i halsen, hihi! Du kanske skulle köpa Bodypaint, jag hade nyligen ett erotikparty och där köpte jag hem Bodypaint i smaken Mintchoklad! Har int eprovat det än men får väl göra det =)

Svar på tråden Oralsex