• Affeman

1 vecka efter operation (Näsan)

Tjena Fillifjompan

Nu är du poppis för att du är erfaren:)

Jag ska oprera mig hos röjdmark i början av juni! jag har lite ångest för att jag är rädd att det inte ska bli bra... är du nöjd? är han duktig eller rekomenderar du att jag ska leta efter en annan kirurg?

• Affeman

Fillifjompan:

Har du några synliga ärr efter operationen?
    Vart gjorde han snittet? under näsan eller vid näsvingarna... vet du om han ALLTID använder samma teknik eller hamnar snittet på olika ställen beroende på hur näsan ser ut...

Jag har fått för mig att jag vill ha under näsan, att det är en bättre metod... men har ingen aning om det är så.

mvh
    /A

• Affeman

Fillifjompan

Tja, börjar dra ihop sig... inte alls nervös faktist. jag har accepterat mitt öde... haha.

Jag resonerar så här:

Jag vill ju verkligen göra det... Det är lämplig tid va gäller skola och jobb. Jag är nöjd med valet av läkare. De få personer jag har berättat för stödjer mig. Pengarna skiter jag i.

Det ända risken jag tar är i princip att jag kanske ha för höga förväntningar och kommer att bli besviken på resultatet.
    (asså den estetiska biten). Men det lär ju inte bli sämre... *hoppas*.

• Affeman

Jaha var man skönhetsopererad dåra..

Va ska man säg... hittils har allt gått som på räls. Längtar tills gipset försvinner... för det kliiiiaaarrr... jag ska gå loss på näsan med sandpapper.

Ja, sen ska det bli spännande och se hur nosie ser ut nu.

Ska väl tillägga att Röjdmark & Co va riktigt stabila. Men jag vill inte ge allt för många komplimanger innan jag har sett resultatet.

• Affeman

Fillifjompan:

Jag har haft en likadan operation som du har haft. Dvs sluten näsplastik (inga synliga stygn utanpå näsan).

Det betyder att han måste ha sytt inne i näsan, men jag ser inga tygn där heller... ska de synas? kommer han att ta bort några stygn när jag går dit för att ta bort gipset?