Jag ångrar mig så jag kan dö...
Jag håller med Peos Lena. Jag anser inte heller att du varit otrogen. Visst, ni hade inte avslutat ert förhållande, men egentligen så hade han ju redan 'släppt' dig och det var du som höll dig kvar. Så jag kan inte se att du sårat honom på något vis. Fast visst vore det bättre om det hände efter att ni brutit upp på riktigt liksom. Om han nu inte längre vill snacka med dig så tycker jag han är fånig. Han kan ju inte både ha kakan och äta den. Dessutom undrar jag varför han fortfarande var tillsammans med dig. Att du hade svårt att släppa har jag förståelse för även om det tyvärr varit sämre för dig än bättre. Men att han höll sig kvar förstår jag inte. Vadå, skulle han ha dig tills han hittade någon annan eller? Nä, fortsätt med att bygga upp ditt liv utan honom. Det tycker jag är kanon att du redan försökt göra. Lev inte ditt liv genom honom och bygg inte upp ditt liv på honom. Kom att tänka på en sång från söndagsskolan ;)
Bygg inte hus på en sandig strand, bygg inte hus på grus. Kanske verkar det ok, men en dag du ångrar dig, du får bygga huset en gång till.
Lycka till och kram!