• Leone

Jag ångrar mig så jag kan dö...

Ok, fa se om jag har uppfattat det har ratt.

1) Han ar kanslokall, principfast och beredd att offra karleken for sina principer.

2) Han ar inte kar i dig langre men trots detta gor han inte slut (vantar pa att du ska gora det kanske? Sa blir du den 'hemska' och han kan tycka synd om sig sjalv)

3) Du borjar ta dig bort ifran forhallandet och han gor inget for att forsoka fa dig tillbaka.

4) *Du* har lovat dig sjalv att aldrig svika honom - ingenting han har kravt av dig, och inget han a sin sida har lovat dig.

5) Nar du ar arlig och erkanner ditt misstag tar han det som en ursakt att gora slut, enligt ovanstaende principer, hellre an att uppskatta din arlighet och se sin egen roll i det hela.

6) *Du* kanner dig skyldig.

Eh? Vad hande mellan 5) och 6)???

Han later som en idiot som du klarar dig battre utan. Han *har* gjort slut - i sin skalle och i sitt hjarta - for lange sen - han har bara inte sagt orden (arligt talat, 'ar inte kar men trivs bra i ditt sallskap'?? Jag trivs bra i min pappas sallskap ocksa, betyder inte att jag vill ha ett forhallande med honom!).

Ga vidare, glom honom, satsa pa killkompisen om det kanns ratt eller hitta en kille som alskar dig mer an sina egna pahittade principer. Som kan behandla dig som du fortjanar att bli behandlad och inte far dig att kanna dig som sk*t bara for att du rakar vara kar i honom.

Svar på tråden Jag ångrar mig så jag kan dö...