• NokGroda

Hmm... knasiga frågor

det finns piller som kortar ner blödningen också? kommer inte ihåg vad de heter, men de finns på apoteket.

• NokGroda

The guy: hon har preventivmedel nu av något slag? de extra blödningarna kan i så fall vara cystor på äggstockarna som får en att mellanblöda. det är alltså inte mens. cystorna försvinner oftast av sig själva, men försvinner helt om man slutar med hormonerna.

• NokGroda

jag tillfredsställer min pojke när jag själv inte har lust - senast i går kväll - det gör jag alltså på andra sätt än att stoppa in kken och det blir inte alls torrt och tråkigt. han älskar det, jag är glad att han njuter etc.

så jag håller med Xite!

• NokGroda

K.C: nu har jag en aktiv libido iofs.. men poängen är att om jag inte har lust att ha sex kan jag ändå ge honom det han har lust för. =)

och det skulle jag göra hur lite lust jag än har.. sex behöver man i ett förhållande.

• NokGroda

The guy: japp, men alla vill ha sex liksom, alla som är friska och krya och mår bra. det behövs i ett förhållande. det finns inget alternativ. så jag blir fundersam på din situation - det låter tyvärr lite konstigt.

• NokGroda

K.C: det _jag_ menade med sexinlägget var att sexlivet måste fungera. båda måste få så mycket de behöver och det måste vara kvalitet. =)

• NokGroda

lij: det finns ju olika sätt att inte ha lust.. men jo, i de flesta fall om han är riktigt sugen så tillfredsställer jag honom gärna på något sätt även om jag inte vill ha ett "vanligt", underbart engagerande samlag..

jag tror inte det funkar om den ena helt enkelt går omkring och får för lite sex.

däremot får han absolut stå ut någon gång ibland.. det är ingen nolltolerans jag kör med ;)

• NokGroda

The guy: oavsett vad det finns för tips och lösningar så verkar du jobba och anstränga dig för ert förhållande, medan hon inte ens vill se att det FINNS något problem.

huruvida du ska göra slut eller inte kan ingen annan svara på. jag har alltid kämpat in i det sista för mina förhållanden, men så har jag inte heller någonsin behövt undra i efterhand om det skulle ha kunnat funka OM...

så jag tycker inte du ska ge upp på henne innan du känner att du gjort allt du kan. men du ska inte heller gå omkring och vantrivas förstås.. svårt läge.

pudelns kärna verkar ändå vara att hon faktiskt inte vill se problemen, vill inte lyssna, vill inte ens försöka.. och det är verkligen dåligt. respektlöst. frustrerande!

så se det här som ett litet stödbrev till dej bara. det verkar inte finnas fler tips eller råd att ge..

lycka till verkligen!

Svar på tråden Hmm... knasiga frågor