• The guy

Hmm... knasiga frågor

Hur många är det som har p-spruta och ett fungerande sexliv? Kan det ta lång tid innan kroppen vänjer sig med detta?

Om man som tjej blöder väldigt mycket, finns det egentligen något annat alternativ? Min tjej får ju en extra vecka i månaden som hon kan leva riktigt jämfört med ppiller.

• Svar på tråden Hmm... knasiga frågor
  • The guy

Hittar trådar med kommentarer om att man inte ska ha pspruta... men jag hittar ingen som är nöjd med dess verkan och har ett vettigt sexliv.

Någon måste väl vara nöjd med att slippa läcka varje månad??? ...o fortfarande ha sex!?

/orolig

• The guy

Nja.. än så länge finns det inte någon p-spruta till mig så ;)

Är lite orolig att tjejen ska välja bort mig genom att hellre slippa en veckas blödning... Ser så ut just nu! :( Hon har haft den sen slutet på förra året och det är inte kul o vara killen nu kan jag säga.

.. det är heller inte lätt o vara tjej. Jag skulle inte vilja gå runt o ha mens mest hela tiden.

Vi får se vad som händer. Hon är inte intresserad av att byta då hon nyss har bytt o är nöjd.

• The guy

Xite,

Skulle uppskatta och har påtalat det men det händer inget så det är väl antagligen som ika och kc säger... fixar på egen hand isf o tjata

Själv tycker jag det är mysigt o ställa upp! :)

• The guy

NokGroda,

Hon har p-spruta sedan nov,dec och det blöder inget sedan dess

• The guy

EhjärtaK = sant,

""Vet du/hon förresten att den minskade sexlusten beror på p-sprutan?!""

Har skrivit lite i andra trådar om andra saker så det är inte bara psprutan som är orsaken... men jag tror tyvärr att den hjälper till rätt mycket.

..o jag har nämnt detta med alternativa saker till psprutan och hon var inte intresserad av att se sig om efter annat då hon "nyss bytt".

Jag får väl ringa en barnmorska på egen hand!!

Risken finns att jag inte pallar mer än nån månad till o lägger ner sambolivet.

• The guy

Tjatar har jag absolut inte gjort o de har ja inte skrivit heller...

Nämnt det 2 gånger på 2 år är inte o tjata enligt mig! ;)

• The guy

Precis NokGroda,

men som vanligt gäller ju... alla är vi olika

• The guy

Jo.. det är därför jag har börjat kolla o skriva lite på denna site. Känns bra att få ventilera sig lite o höra efter med lite andra brudar.

man är ju inte proffs på P-spruta o mens.. men snart så! ;)

• The guy

aaah..

Var lite slarvig i mitt skrivande.

Det jag menade var att hon tänker lite som ni dvs det är ingen ide och prata om det eftersom det inte är intressant... dvs jag tjatar inte på henne utan sköter det på eget håll. Jag accepterar det men förstår inte riktigt. Om jag visste att min tjej var riktigt sugen och jag inte alls... Klart att jag kan pilla åt henne om hon njuter av det. Om min tjej mår bättre så mår jag bättre.

Angående alla bra svar jag fått här så går det väl hyggligt men hon är lite trögstartad. Hon är väl som killar är mest ;)

tex igår... Hon var väldigt trött även fast hon slutar mycket tidigare än mig så bad jag henne ligga kvar i soffan så tog ja å fixade maten.

..lika bra å skriva detta också annars får jag en massa påhopp. Jag pendlar 14h i veckan o hon 1h = hon lagar mat i veckan.

Svar på tråden Hmm... knasiga frågor