Hmm... knasiga frågor
hejhej!
Är verkligen toppen med den här siten där man kan läsa om andras relationsproblem, vad som går hem, och alternativa lösningar på det mesta och få vettiga svar.
Vill verkligen att jag o min tjej ska leva livet ut med varandra men jag tvivlar mer och mer.
vi skrattar ihop varje dag
vi myser i soffan
vi går promenader
vi tränar ihop
vi lagar mat ihop
vi vill flytta till villa på landet ihop
vi ligger sked när vi ska sova (tills det blir för varmt...då rullar jag iväg ;))
vi pussar på varandra
vi pratar massor (inte så mycket sex o den egna relationen dock)
Har faktiskt hummer på tining då det är dax för en liten mysig middag i kväll. Har aldrig gjort det tidigare men det kan ju inte vara så svårt ;)
MEN....
Försöker vara till lags, göra saker som hon blir glad över, lägger tid och energi på henne osv... För en månad sedan så sa jag till på skarpen att det sög att hon inte engagerade sig mer i vår relation(=ett 2dagars gräl). Hon tar mig för givet och triv med mig (förutom att jag missar små detaljer som hon blir sur på) och lägger sin energi på annat. Sedan dess har jag försökt att fokusera mer på mig själv och vad jag trivs med för att inte riskera att kväva henne i all min kärlek.
Resultat:
Ser inte ut som hon får mer luft... mer bara som vanligt.
Hur många av er tjejer skulle bli förbannade om er kille ville snacka med en relationsrådgivare? Hon vill helt enkelt inte lämna ut sig till någon okänd person. Och om inte vi kan reda ut det här själva så är det lika bra o skita i det... Skulle det kunna vara så mycket förlorad stolthet att behöva hjälp??? Jag tror att alla skulle behöva ha lite nya råd och tips för o höja nivån på relationen då och då.
Vi sitter ju själva och skrattar åt nannyakuten och tycker att det är bra att dom får hjälp dom stackrarna...
Antar att flera av er tänker att jag ska lämna bruttan o ta nya tag?
:(