DUMPAD=( Hur går man vidare??
Jag vet att jag är inne i fel forum men jag har fått så mycket stöd när det gäller hälsa och bantning här och nu behöver jag allt stöd jag kan få, fast i ett annat ämne. Min pojkvän gjorde slut med mig för en vecka sen och jag är så olycklig och ledsen. Vet inte vart jag ska ta vägen eller hur jag ska fungera igen. Jag älskar honom så och jag förstår ingenting. Det kom som en blixt från blå himmel. Vi har förstått bara vartit tillsammans i 9 månader men det var det bästa månaderna i mitt liv. Vi hade knappt hunnit ur "smekmånaden" som man säger. Vi bor 20 mil ifrån varandra så vi har mest bara träffats på helger men det har fungerat jätte bra, inga klagomål alls. Men helt plötsligt säger han att han har fått känslor för en annan tjej. Jag vet att man inte kan rå för sina känslor, men jag älskar honom och saknar honom så. Vet inte vad jag ska göra. Har fått rådet att jag ska hålla mig borta från honom i tre månader och det ska jag göra. Men jag tycker så synd om mig själv. Råkade ut för det här för ett år sedan också men då var det min sambo sedan två år som var otrogen. Varför råkar just jag ut för det här? Varför ska det vara så svårt att träffa en snäll och rar kille som man kan vara tillsammans med livet ut. Hjälp mig någon vet inte hur jag ska klara av det här.