Decemberbrudar 2005, del 2
Hejsan!!
Vad glad jag är att jag hittade er till slut!!
Hur går det med allas planeringar? Själv har jag tenta vecka...bläääää
Hejsan!!
Vad glad jag är att jag hittade er till slut!!
Hur går det med allas planeringar? Själv har jag tenta vecka...bläääää
I morgon kl 15 ska jag till A Ohlsson och prova klänning
Håll tummarna för att jag hittar nåt!
Hej på er!
Jag e ju så velig! jag kommer aldrig att hitta en klänning. Men jag tror att jag vill ha en vinröd...provade en röd med guld"mönster"...men jag vet inte...
Hur går det för er andra?
filiokus: den klänningen som du ska ha tittade jag på hos A Ohlsson, jätte fin! Ska du hyra el köpa?
Ja herre Gud det också!!!! Ja hur gör man??? Jag vill ju kanske inte trippa runt i högklackat i djupsnö
Inga förslag nån???
Hej alla decemberbrudar!
Nu måste vi ta och damma av vår "gamla" tråd!
Hur långt har ni kommit i planeringen? Klänningen är den klar?
Vi har fixat med det mesta, klänningen är klar, maten ...så där...inte helt fixat än. Men en stor fråga-Hur mycket vin och annat dricka ska man köpa? Vi är ca 65-70 pers.
Hej igen.
Kul att ni hittade kläder, min lilla älskling säger att han ska banta först innan kläderna ska inhandlas...
Vi har iallafall köpt träningskort idag på Pigget. Så nu ska det bli ordning på torpet
Spriten är en gåta...hur ska man göra? Vi ska ha betalbar efter middagen...det gör ju att man frågar sig-hur mycket dricker alla?
Man får handla på systembolaget så kan man ju lämna tillbaka det som blir över!
Vilket datum ska ni gifta er? Vi ska gifta oss på nyårsafton. Är det lagom då att skicka ut inbjudningarna i mitten av september?
Friskt vågat att köpa en förliten klänning, det skulle jag aldrig fixa. Jag skulle säkert gå upp i stället för ner om jag var i din situation
Men allvarligt nu brudar...spriten, hur mycket ska man köpa?????
Välkommen alla nya brudar!
Idag e jag riktigt sur!! För att göra en lång historia kort så- beställ inget hos dreambride!!! Stor jättevarning!! Jag har skickat tillbaka en klänning dit som jag köpt, den var trasig när jag fick den. Och idag så mailar ägaren till dreambride och skäller ut mig via mail att hålen i klänningen var väl inget att bråka om!!! Snacka om rubbat!!! Har man köpt något ska det väl vara helt när man får det eller??? Vill ni ha hela historien så gå in på www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m1204033.html
Välkommen fazerina.
Vad effektiva ni är. Själv får jag inget gjort...
Vi tänker ha en förrätt typ skagen och sedan älgstek, potatisgratäng, sås,sallad och bröd. Tårta och kaffe. Till vickning hembakt tunnbröd m pålägg. Jag tror inte att man ska krångla till det. Ta nåt enkelt, alla kommer för er skull inte för maten!
Vad har alla andra?? Bara nyfiken.