• Pöjk

Underkläder...?

Okej, hoppas det är i rätt forum.

Har pratat om att köpa lite "snygga" (dvs sensuella...) underkläder till frugan. Köpte lite underkläder när vi precis hade träffats, men hon gillade aldrig något särskilt mycket, så det har inte blivit mer.

Dagens mode med små stringtrosor går fetbort, men vad kan man tänka sig i stället? Beror väl lite gran på figuren?

167cm, 70kg. Fin figur (väldigt snygg i jeans och figursydd blus... mmm...). Magen har väl 5 kg för mycket, så den putar lite... Stl 42/44 och 80D.

Några idéer vad som passar bäst?

• Svar på tråden Underkläder...?
  • Pöjk

NokGroda, det skall vi göra (om vi vågar... . Men för att vi inte skall känna oss dumma och vilsna, så vi får väl ha lite tips i början?

Eller kvinnor kanske känner sådant på sig med en gång (det här med att köpa kläder är inte min starka sida över huvuvd taget)?

• Pöjk

Jag erkänner, tittade just i byrålådan... Bara för storlekarna förstås!

Jag såg några snygga korsetter, och undrade lite hur det skulle bli. Ingen av oss har några erfarenheter av sådana plagg.

• Pöjk

Visst kommer det att vara pinsamt, men sexdriften... eh jag menar KÄRLEKEN är större.

Tack för tipset, kan tyvärr inte säga att mönstret tilltalar mig. Vågar man visa den sidan för frun...

• Pöjk

Urspåret lite grand. Victorias var det första (och sista) märket jag köpte till frun, 10 år sedan nu.

Skall vi gå tillsammans till en affär och kännas oss bortkoman där, eller skall vi handla på nätet och inte veta vad man får?

• Pöjk

Jaha, visade frun Bravissimos sida, och frågade om det var något hon gillade. Det var väl ingen hit, direkt, hon gillade inte att beställa via nätet, och hon gillar inte att gå i butik heller. Ja, se dessa kvinnor *suck*

• Pöjk

Nej, inte det heller. Äsch, hon vill bara inte att någon expedit skall komma och "ställa massa konstiga frågor", ordagrant.

• Pöjk

Erbjuder BH-utprovning... Behövs det? Någon som har tagit hjälp i saken?

• Pöjk

Debenhamns medande jag alltså! Om vi någon gång mot förmodan passerar Sthlm utan ungar, så kanske man skall ta en sväng in.

• Pöjk

Okej, det blir nog gemensam shopping nästa vecka. Hon fyller år om ca 3 veckor, så en liten överraskning kan man kanske också få råd med... Tack för alla uppmuntrande tillrop! Jag rapporterar ev. framsteg.

• Pöjk

Nicolee, jo det där känner jag igen. Men om du gillar att köpa kläder till din pojkvän, borde det omvända gå ganska bra ändå?

Min fru köper kalsonger i parti och minut till mig - några mindre lyckade - så då vill jag göra samma.

"Ge o ta", liksom.

• Pöjk

Först och främst, tack alla för tips och moraliskt stöd! Idag var jag och frun och shoppade, medan ungarna var på dagis. Gick och provade lite olika modeller, och i tredje butiken hittade vi lite underkläder som satt bra, var av rätt modell och inte så tråkig färg. Jäkla snyggt!

www.chantelle.com/phpscripts/linedetail.php4&lin_id=450&vsl_id=1

Lite mörkare blå i verkligheten.

Eftersom födelsedag närmar sig, så hittade vi ett annat kit som var lite mer "genomskinligt", tror det var denna.

www.laurensilva.com/Freya_Zeta_Luxury_Thong_p/frey-aa5770.htm

Det var roligt att gå runt och välja, och det var svårt att inte börja dräggla...

Svar på tråden Underkläder...?