• Pöjk

Underkläder...?

Okej, hoppas det är i rätt forum.

Har pratat om att köpa lite "snygga" (dvs sensuella...) underkläder till frugan. Köpte lite underkläder när vi precis hade träffats, men hon gillade aldrig något särskilt mycket, så det har inte blivit mer.

Dagens mode med små stringtrosor går fetbort, men vad kan man tänka sig i stället? Beror väl lite gran på figuren?

167cm, 70kg. Fin figur (väldigt snygg i jeans och figursydd blus... mmm...). Magen har väl 5 kg för mycket, så den putar lite... Stl 42/44 och 80D.

Några idéer vad som passar bäst?

• Svar på tråden Underkläder...?
  • NokGroda

Pöjk: min pojkvän har pratat om att köpa underkläder till mig som en present (till sig).. och vi kom fram till att det bästa vore att göra en utflykt och gå tillsammans och shoppa underkläderna. för det är jättesvårt att hitta något som båda tycker är snyggt och som dessutom sitter skönt och allt det här är ju viktigt för att man ska använda dem mer än en gång.

så jag svarar inte på din fråga, utan ger förslaget att ni går tillsammans och köper underkläderna, som en kul grej tillsammans =)

• Pöjk

NokGroda, det skall vi göra (om vi vågar... . Men för att vi inte skall känna oss dumma och vilsna, så vi får väl ha lite tips i början?

Eller kvinnor kanske känner sådant på sig med en gång (det här med att köpa kläder är inte min starka sida över huvuvd taget)?

• The guy

Förslag!

Kolla storleken på hennes favvotrosor o utgå ifrån samma modell. Inget bergsäkert tips men allti något om man vill pröva o överaska.

• NokGroda

Pöjk: jag har ingen aning.. varken om man känner det på sig eller om det är vanligt.. men man vet ju på en gång om underkläderna sitter skönt eller inte. och hur sexiga de är lär du väl vara säker på iaf? hm.. jag vet inte. det finns säkert olika modeller som är olika bra till olika kroppstyper, men på bra underklädesbutiker vet personalen det här och brukar vara väldigt hjälpsamma när man frågar. =)

• EhjärtaK = sant

Du verkar ju känna till hennes storlekar i alla fall - och det är ju en bra början!

Utgå ifrån den stil hon brukar ha och sådant som hon själv tycker är snyggt (om det är henne du vill glädja förstås ).

Boxer tycker jag är både bekvämare och snyggare än string. Eftersom hon har ganska stor byst så är det nog bra med en stadig/rejäl bh.

• Pöjk

Jag erkänner, tittade just i byrålådan... Bara för storlekarna förstås!

Jag såg några snygga korsetter, och undrade lite hur det skulle bli. Ingen av oss har några erfarenheter av sådana plagg.

• EhjärtaK = sant

Pöjk:
    jomen, det förstår jag ju att du tittade i byrålådan . Min sambo har ingen som helst koll på vad jag har för storlekar....

Korsetter och torsoletter är ju förstås lite trixiga att köpa, särskilt om man är av den mer kurviga naturen. Där måste jag verkligen rekommendera Er att gå tillsammans istället (åtminstone första gången så hon får testa hur det känns).

Hoppas i alla fall att ni hittar något snyggt (vem som nu går ut och letar i affärerna ) !!

• Ellte

Just den modellen som LisaML visar är min favvo...som jag känner mig både bekväm och sexig i :D

Och jag tycker det är en underbar idé att köpa till henne... Själv har jag tjatat på min man i sju år om samma sak men han tycker bara det är pinsamt ;)

• Pöjk

Visst kommer det att vara pinsamt, men sexdriften... eh jag menar KÄRLEKEN är större.

Tack för tipset, kan tyvärr inte säga att mönstret tilltalar mig. Vågar man visa den sidan för frun...

Svar på tråden Underkläder...?