• Pöjk

Underkläder...?

Okej, hoppas det är i rätt forum.

Har pratat om att köpa lite "snygga" (dvs sensuella...) underkläder till frugan. Köpte lite underkläder när vi precis hade träffats, men hon gillade aldrig något särskilt mycket, så det har inte blivit mer.

Dagens mode med små stringtrosor går fetbort, men vad kan man tänka sig i stället? Beror väl lite gran på figuren?

167cm, 70kg. Fin figur (väldigt snygg i jeans och figursydd blus... mmm...). Magen har väl 5 kg för mycket, så den putar lite... Stl 42/44 och 80D.

Några idéer vad som passar bäst?

• Svar på tråden Underkläder...?
  • EhjärtaK = sant

Pöjk:
    jag har tagit hjälp av bh-utprovning (Underfin - på Drottninggatan). De var verkligen jätte duktiga och inte så påflugna. Det är ju en förutsättning att man låter dem "känna" lite , men de var som sagt väldigt diskreta när de gjorde det .

• Carma

Ni har pratat om underkläder hela dagen igår så jag var tvungen att shoppa idag. Det blev en del persikofärgade och vita så klart. Det blir modevisning när min kille kommer tillbaka

• Pöjk

Okej, det blir nog gemensam shopping nästa vecka. Hon fyller år om ca 3 veckor, så en liten överraskning kan man kanske också få råd med... Tack för alla uppmuntrande tillrop! Jag rapporterar ev. framsteg.

• Nicolee

Nu ska jag vara glädjedödare och säga att jag förstår Pöjks tjej Finns ingenting svårare att hitta än fina och bekväma underkläder. Att då ens pojkvän skulle lyckas hitta något bra ser jag som en tusendelspromilles chans. Att hon inte gillar att gå till underklädesaffärer med hjälpsamma expediter förstår jag också. Jag bara hatar hjälpsamma expediter, och det gäller i alla sorters butiker. Jag är tokkräsen och vill tänka själv. Roligaste grejen tycker jag är att gå till större butiker, där man får titta i fred, och leta fina kläder till båda:)

• NokGroda

Nicolee: men ett presentkort och fri shopping skulle funka misstänker jag? =P

• Pöjk

Nicolee, jo det där känner jag igen. Men om du gillar att köpa kläder till din pojkvän, borde det omvända gå ganska bra ändå?

Min fru köper kalsonger i parti och minut till mig - några mindre lyckade - så då vill jag göra samma.

"Ge o ta", liksom.

• EhjärtaK = sant

Ett fint nattlinne kan också vara trevligt att få . Lite lättare med storleken!

• Nicolee

Bästa tipset är väl i så fall att försöka köpa liknande sånt hon redan har. Man köper ju det man gillar själv. Om du nu inte blir besviken över att hon inte vill ha det då heller..

• Pöjk

Först och främst, tack alla för tips och moraliskt stöd! Idag var jag och frun och shoppade, medan ungarna var på dagis. Gick och provade lite olika modeller, och i tredje butiken hittade vi lite underkläder som satt bra, var av rätt modell och inte så tråkig färg. Jäkla snyggt!

www.chantelle.com/phpscripts/linedetail.php4&lin_id=450&vsl_id=1

Lite mörkare blå i verkligheten.

Eftersom födelsedag närmar sig, så hittade vi ett annat kit som var lite mer "genomskinligt", tror det var denna.

www.laurensilva.com/Freya_Zeta_Luxury_Thong_p/frey-aa5770.htm

Det var roligt att gå runt och välja, och det var svårt att inte börja dräggla...

• Carma

Wow, Jag vill också ha sådana ha ha ha
    Mina favomärken är just chantelle, passionata & kalvin klein.

Ska tipsa min kille att gå tillsammans på en shoppingrunda.

*galen i underkläder*

• IronGirl

Hej Svejs!
    Jag hade köpt Boxers eller hippsters (hur det nu stavas??)

Svar på tråden Underkläder...?