• Pöjk

Underkläder...?

Okej, hoppas det är i rätt forum.

Har pratat om att köpa lite "snygga" (dvs sensuella...) underkläder till frugan. Köpte lite underkläder när vi precis hade träffats, men hon gillade aldrig något särskilt mycket, så det har inte blivit mer.

Dagens mode med små stringtrosor går fetbort, men vad kan man tänka sig i stället? Beror väl lite gran på figuren?

167cm, 70kg. Fin figur (väldigt snygg i jeans och figursydd blus... mmm...). Magen har väl 5 kg för mycket, så den putar lite... Stl 42/44 och 80D.

Några idéer vad som passar bäst?

• Svar på tråden Underkläder...?
  • NokGroda

ja ojsan, det är så lätt hänt att man kapar tråden.. eller försöker.

LisaML: ja mycket rumphud blir det! men det är sexigt har jag hört.. från en pålitlig källa =)

• Carma

Victorias's Secret i USA har utförsäljning nu... ursnygga bikinis och underkläder. Älskar det här märket

www.victoriassecret.com/

Vad tycker ni??
    Carma

• NokGroda

Carma: oerhört läckra. och dyra. det var LÄNGE sen jag köpte underkläder nu känner jag. kanske man skulle så ett frö i någons huvud om en ny snygg spetsbehå? hmmzi..

ja jag är ju student och arbetslös i sommar så några shoppingrundor kan jag inte kosta på mig på ett halvår. =(

• EhjärtaK = sant

Hm, det gick inte att direktlänka, men om man kopierar och öppnar det i ett annat fönster så får man upp en rolig grej i alla fall .

• Carma

Nix, går inte.

Jag vill gärna köpa nu men det är lite knepigt med storlekar. Och det är inte heller värt att returnera med tanke på leveranskostnader.

Jag väntar nog 4 veckor till. Jag åker på semester & ska vara i USA (N.Y., Chicago, Dallas & kanske Florida) hela juli så jag hinner nog titta förbi Victoria's Secret.

• Carma

NokGroda,
    Vad pluggar du för något? *nyfiken* Jag är nämligen också stud.

• NokGroda

finns det inte någon affär som importerar här i sverige då? spec sthlm?

• Carma

Nej, inte vad jag känner till. Tror inte att det finns. Men de är superkända i hela världen, mest i USA. Borde nog finnas i London tror jag. Men jag inte sett...

• NokGroda

ja jag har hört talas om victorias secret sedan jag var liten.. konstigt om de inte har återförsäljare här i sverige

Svar på tråden Underkläder...?