• Pöjk

Underkläder...?

Okej, hoppas det är i rätt forum.

Har pratat om att köpa lite "snygga" (dvs sensuella...) underkläder till frugan. Köpte lite underkläder när vi precis hade träffats, men hon gillade aldrig något särskilt mycket, så det har inte blivit mer.

Dagens mode med små stringtrosor går fetbort, men vad kan man tänka sig i stället? Beror väl lite gran på figuren?

167cm, 70kg. Fin figur (väldigt snygg i jeans och figursydd blus... mmm...). Magen har väl 5 kg för mycket, så den putar lite... Stl 42/44 och 80D.

Några idéer vad som passar bäst?

• Svar på tråden Underkläder...?
  • LisaML

Victoria's Secret i all ära, men jämfört med AP så är de rätt snälla! Vill ni verkligen överraska era män så kan ni handla något från dem. www.agentprovocateur.com
    Tyvärr har inte jag heller hört talas om att Victoria's Secret skulle gå att få tag på utanför staterna.

• NokGroda

LisaML: oooh! wow! me likey!

• LisaML

Japp! Inget man hittar på HM precis... Man kan misstänka att Janet Jackson handlat sina såna där bröstvårtstoppar på AP (ja, de hon hade på sig när hon "råkade" tappa en del av sin klädsel på den där stora idrottsgalan), där finns såna saker att handla om man har lust.

• Pöjk

Urspåret lite grand. Victorias var det första (och sista) märket jag köpte till frun, 10 år sedan nu.

Skall vi gå tillsammans till en affär och kännas oss bortkoman där, eller skall vi handla på nätet och inte veta vad man får?

• NokGroda

Pöjk: gå till en liten butik med snygga underkläder och stålsätt er innan ni ber om hjälp och råd. nätet går bort. man vill PROVA.

LisaML: men det verkar vara gjort för lite mindre boobies än de jag har? vet du något om hur de sitter?

• The guy

Jag skulle chansa o köpa själv på en affär. Passar det inte så kan ni ju gå dit o kolla. Jag gillar att överaska...

Risken finns att det rinner ut i sanden annars å då blir det ju inget. Om nu inte frugan blir överlycklig av att få gå i en affär med dig :)

Själv så är det inget problem då jag är intresserad av att knata runt i affärer! :)

• LisaML

AP finns tyvärr inte i stora storlekar, det ser man ganska tydligt på modellerna... Tråkigt för jag är själv storbystad, men man kan ju alltid köpa sig en bröstvårtstopp eller ett par trosor eller ... en piska!?

Pöjk: Gå till en affär, det kommer säkert att vara riktigt kul för er båda!

• The guy

..o som sagt, utgå isf på vad frugans underkläder har för storlek. Tänk på att titta på sånt hon använder så det inte är en gammal som är för stor/liten!

• ika (fd höst05)

Victoria's secret finns bara i Nordamerika tyvärr. Tråkigt men sant Älskar deras bh-ar!

• Pöjk

Jaha, visade frun Bravissimos sida, och frågade om det var något hon gillade. Det var väl ingen hit, direkt, hon gillade inte att beställa via nätet, och hon gillar inte att gå i butik heller. Ja, se dessa kvinnor *suck*

Svar på tråden Underkläder...?